meid, een dikke knuffel vanaf hier!! helaas kan ik niks voor je doen maar ik kan alleen maar voor je hopen dat je bevalling niet heel erg lang meer op zich laat wachten!!
hier ook altijd en dan is het juist leuk als ze eens zeggen dat hij op mij lijkt!! was ook in het vliegtuig...was helemaal trots!!!
fijne avond senn succes met je software ramoontje lisette, ga je morgen voor het eerst naar school? gewoon lekker relaxed een spijkerbroek/nette broek met zwart shirtje: kan altijd!! tenminste dat zou ik doen!! lekker neutraal. daantje strekte met je lijf meid!! essie ook nogmaals sterkte!! hier lekker naar ballorig geweest vanochtend. bijna niet gegaan omdat meneertje zo baldadig was (en vriendje die meeging had er ook al last van) maar het was gezellig. thuis gekomen lekker naar bed en laat ik nu ook eens op bed zijn gaan liggen aangezien ik ook geen fijne nacht had gehad, gaat justin raar lopen doen. na een half uur gillend wakker. bij mij neergelegd en na 45 minuten weer gillen wat dat nou weer was. Maar heb dus niet kunnen bijslapen. nog maar ff stukje gaan wandelen met justin vanmiddag en uiteindelijk lekker pannenkoeken gegeten. Justin heef gewoon 1,5 pannekoek op!! vond ik best veel. en nu zit ik voor pampes op de bank. wordt een vroeertje denk ik vandaag!
hahaha nee hoor!! buurvrouw en man waren er mooi bij!! pfff 2 kids van 2 jaar in ballorig!! moet er niet aan denken!!! hahaha
Meiden ook ik ga sluiten voor vandaag. Gaan nog ff Criminal Minds kijken en dan hopen op een goede nachtrust en een betere dag morgen. Doeg allemaal.
mika is vandaag zonder eten naar bed gegaan. We kwamen terug van mijn ouders om half 6, en ging het eten klaar maken, maar meneertje wilde niet eten was alleen maar brullen brullen. Wel wat gedronken en toen leon vroeg of hij naar bed wilde zei hij ja. Dus leon hem de pyjama aan gedaan, mika mij een kus gegeven en leon kon hem zo in bed leggen. Hij zal wel hardstikke moe zijn geweest anders doet ie dat dus niet. Zolang ie maar lekker slaapt dan
het is niet erger geworden, maar merk gewoon dat ik tegen de avond en 'savonds meer last ervan heb omdat ik de hele dag er eigenlijk mee loop.
Aaaah wat een leuk peutertje hij is niet veel veranderd maar wel ouder geworden. Vind m trouwens helemaal niet op Sven of Maarit lijken of heb ik dat mis?
dan zal hij zeker moe zijn geweest!!! volgens mij hebben de meeste kindjes hun mindere periode! justin ging eergisteren ook al met maar een paar happen op naar bed ach ja krijgt van zelf wel weer hinger....als het maar niet vanacht is!!! ga voor je duimen. en ja die pijn....pfff gelukkig had ik daar geen last van. ik kan je alleen maar sterkte wensen en hopelijk valt het morgen ietsje mee. een digi knuffel voor jou!!