Juli mama's 2008 (Deel 10)

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    waar is iedereen!

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    "Doei Ramoon!

Ik was ff drinken halen hihihi!

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Daantje slijmprop verloren? Zaten er ook bloedsliertjes bij?

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    yuk! maar meer als de rechter foto zag het eruit, wel zonder bloed

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dan denk ik niet dat het je slijmprop is...
    Mss ff VK bellen morgen?

Een "vriendin" van mij was maandag uitgerekend en is vandaag gestript...ben benieuwd.

Ga overigens afsluiten...Hugh komt ook naar bed dus is een beetje ongezellig als ik online blijf!

Slaap lkkr! (in hoeverre dat gaat...)

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ohw balen :p.
    ga je nu alweer slapen:p. Slaap lekker dan, denk dat ik ook zo maar mijn bedje opzoek

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En hoe laat lag je er in?:D

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is hier ook wel eens gebeurd.
    Kan echt geen kwaad hoor een keer een maaltijd overslaan.
    Ik hoop dat hij lekker tot vanmorgen heeft geslapen.:)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij is echt een mengelmoesje.:D
    Kleur ogen van Sven, vorm ogen van Maarit, neusje van allebei, oren van Maarit, kuilen in zijn wangen van Sven en verder heeft hij veel eigen dingen. Hij heeft donkerder haar en veel haar en ook een heel ander karakter.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar met Tygo had je totaal geen ervaring met bevallen en nu wel.
    En omdat er toen allerlei dingen "mis" zijn gegaan en ze ook half half allerlei zaken beloofd hebben vind ik niet dat ze je zomaar af mogen wijzen.
    Gewoon op je strepen gaan staan en desnoods laat je Hugh bellen.;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tja de bonbons zijn op.;):p
    Wat heb je genomen?
    Ik zou iets van een pakje sultana hebben genomen.;)

Kan je wel tegen deze ab?

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nu maar hopen dat het hier bij blijft voorlopig.:)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is pure geld klopperij want je gaat het echt niet tegen.;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het zou kunnen hoor dat zoiets optreed in de laatste weken.:(

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hallo,

Ik heb niet gelezen, maar er is iets wat ik kwijt wil:

Allereerst wil ik jullie nog bedanken voor de lieve reacties die ik kreeg nadat ik in grote lijnen had verteld waar ik mee zit.

Ten tweede is er iets gebeurd waar ik een beetje mee zit en ik vraag me af of ik nu zo gek ben...

Tussen de broer van mijn man en ons gaat het de laatste tijd niet zo lekker (dat verhaal zal ik maar niet vertellen), maar vorige week kwamen ze ons vertellen dat ze zwanger zijn van de eerste. Hartstikke leuk! Daarna vertelden ze ons dat ze die dag een nekplooimeting hadden gedaan. Ik vroeg mijn schoonzus waarom ze dat had gedaan en wat er gebeurd zou zijn als de kans groot zou zijn dat het een kindje met down was. Toen zei ze heel resoluut: "Dan had ik het weglaten halen".
    Ik schrok daar heel erg van en heb haar dat ook verteld. Later ben ik er zelfs heel verdrietig om geweest. Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen dat als je al een kleintje hebt zien bewegen op de echo en dat je dan kun besluiten om het weg te laten halen omdat er een kans zou zijn dat het down heeft. Mijn man begrijpt hun wel, maar ik niet zo goed (vooral misschien ook omdat ik een ma heb gehad).

Nu krijg ik het verwijt te horen dat ik niet leuk gereageerd heb op hun nieuws.

Vinden jullie dat ook?

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan heel goed hoor dat dat de slijmprop is.
    Maar je weet dat dat niet hoeft te betekenen dat je de komende dagen gaat bevallen.
    De slijmprop maakt zichzelf weer aan.
    Ik zou wel een inlegkruisje indoen.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik lag om 21.30 uur al in bed.:p

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik had er ook nooit bloed bij.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je bent toch blij voor ze dat ze in verwachting zijn?
    Dus als zij dat verstaan onder niet leuk reageren.;)
    Je bent gewoon erg geschrokken en verdrietig omdat als het niet goed zou zijn ze het weg zouden hebben laten halen.
    Ik zou dat ook nooit kunnen hoor. En die uitslagen zijn lang niet altijd accuraat.;)
    Ik denk dat ze gewoon totaal geen erg in hadden wat zo'n resoluut antwoord met iemand anders kan doen. En blijkbaar nog steeds niet want nu wijzen ze jou de zwarte Piet toe.
    Je zou er nog eens over kunnen praten wat dat met jou gedaan heeft en waarom jij zo reageerde en dat dat los staat dat je heel blij voor ze bent dat ze in verwachting zijn.
    En je weet vrouwen met zwangerschapshormonen zijn nou eenmaal wat sneller vatbaarder voor opmerkingen.

Dikke knuf.

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik zou er ook van schrikken hoor! En jij vooral door je miskraam, dan komt het nog harder aan omdat jou vruchtje om het even cru te zeggen niet goed was, en hun ip wel alleen met een beperking. Heb je ook gevraagd waarom ze geen kindje met down zouden willen?
    Bedoel het is natuurlijk iedereen zijn eigen keuze, en er zijn wel meer stellen die er zo over denken om dat het kindje weg te laten halen, maar als het dan zo in je omgeving is komt het denk ik harder aan.
    Maar begrijp uit je verhaal dat het nu niet van toepassing is dat ze een kindje met down krijgen en dat alles goed is.
    Ik vind dat je alle kindjes een kans moet geven, ook die met down, vaak krijg je van zo'n kindjes nog meer liefde en alles terug dan van 'gewone' kindjes. Het is wel harder werken en ze hebben meer verzorging nodig ed, maar vind dat dat niet op mag wegen tegen alle andere dingen wat je er voor terug krijgt.
    Zou het echt heel erg gehandicapt zijn dat het kindje bij niets meer kan dan zou ik het misschien ook wel overwogen hebben, maar bij alleen down zou het kindje hardstikke welkom zijn, zal wel druk zijn en wennen zijn maar zou het wel geboren laten worden hoor!
    Weet niet of je wat hebt aan mijn verhaal ;). Maar dit is mijn mening ;)

Deel Deze Pagina