Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo goedenmorgen..Ons topic is helemaal weg helaas dus heb maar een nieuwe aangemaakt.

2. Ja, ik las het ook.. Helaas... Maar ze kunnen er vast niks aan doen ;)

3. kwebbels

Nou mijn banner en avatar is er ook weer :D

Hier een lekker nachtje gehad. Indi heeft weer bij ons geslapen :) Gisteravond schrok ze weer zo hard wakker dat ze weer ontzettend overstuur was. Aangezien ik vind dat ze alles al zo snel doet en voor mijn gevoel zo snel groot wordt had ik zoiets van 'Kom maar lekker bij mama en papa liggen' :) Blijft ze toch nog een beetje klein :)
    Had nog steeds de stickers niet binnen voor mijn kliko dus vanmorgen om 8 uur maar gelijk bij mijn kliko gaan staan zodat ik er niet weer achteraan hoefde te rennen. De mannen begrepen het en gaven hem ook gewoon weer terug :D Ik heb de groene kliko namelijk écht nodig gezien ik gister in een opwelling de hele voortuin aan gort heb geknipt en gezaagd :) Stond een gigantische hortensia een klimop en was het zo zat. Elke keer die vieze spinnen enzo. Ik kwam gister thuis op de fiets en heb een zaag en heggeschaar gepakt en alles kortgewiekt :D Alleen kwam 5 min later de buurvrouw vertellen dat haar dochter die hortensia had gezien en dat ze die graag wilde hebben als ik hem ooit weg zou halen...Helaas ligt hij nu in stukken ;);)

Gister nog een lekker dagje gehad. Heb het bedje in de grondverf gezet, het HELE huis gedaan, Indi's speelgoed opgeruimd, voortuin gedaan.

Nu ga ik mij lekker douchen, gaan zo richting mijn werk ff een taartje eten omdat mijn collega jarig is en vanmiddag heeft Indi peuterdansles.

4. kwebbels

Nee daarom. Wat voor maat heeft Esmée?

5. kwebbels

Oh en gister ging het op het kdv op zich goed. Ze had een keer in haar broek gepoept. ;) Nou hadden we bij mijn schoonmoeder chili con carne gegeten waar we dus alle drie een soort van buikkrampen hadden en een beetje diarree.

6. Esmée zit in 92 nu.. 86 word echt te klein :D

7. Wat goed zeg van Indi! Grote meid hoor! Hihi, Maureen wou overpakken van de tafel naar de bank, maar die stap was nog net iets te groot :D

Hier gaat het goed met slapen! heerlijk..

Sinds we zijn begonnen met dat beloningssysteem (2 dagen geleden), word Esmée gewoon bijna niet meer wakker 's nachts.. Vannacht 1x omdat ze de knuffel kwijt was en gister nacht omdat ze het drinken op had.. Maar voor de rest hoor je haar niet meer :D

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Wat een toestand op de site..maar goed so be it zal ik het maar zeggen....

KK en Kwebbels, wat doen jullie meiden het toch goed!
    Lekker hoor!

Hier gister een draak van een peuter, nix was goed. Thank god dat mijn moeder belde met de vraag of het goed was als ze met Tygo de eendjes gingen voeren en evt naar kinderboerderij.
    Maakte nog net geen vreugde dans maar ik riep JAHHHHHHHHHHHH ik ga hem een schone luier geven, oud brood in stukjes maken en HUPS kom hem maar halen hihihihihi.

Toen mijn moeder er was STOND Tygo erop om zijn pet (net als papa) op te doen...ik bukte en PATS schoot het zo in me rug!
    Man wat een pijn...dacht ff dat het wel over zou gaan maar nee. Kon Lo met heel veel pijn en moeite uit de box halen. Lopen en staan ging wel, zitten was gevoelig maar bukken en opstaan...ik ging door de grond van de pijn!
    Hugh is die middag eerder thuis gekomen want ik kon Tygo natuurlijk niet uit zijn ledikant halen.
    Maar nu gaat het wel weer, tis nog steeds gevoelig en pijnlijk maar niet zo xtreem als gister. Ik denk dat het mijn bekkenbodemspieren zijn ofzo want het zit op dezelfde plek waarvoor ik in het begin van mijn zwangerschap bij de Fysio liep.
    Dus maar weer die oefeningen doen.

Vandaag ff inventarisatie maken van wat ik nog nodig heb voor Lo's kamer....dit is door energie gebrek weer op een laag pitje komen te staan. Maar het MOET nu es af want madamme heeft nu zoveel kleding (v/d week weer een boodschappenshopper vol met kleding van mijn Cheffie gekregen, 2e hands natuurlijk). Dat Tygo;s kast nu UITPUILT!

Dus ff alles op een rij qua kosten dan kan ik de spaarrekening weer ff aanbreken....

Verder hou ik me rustig vandaag. Vrees wel dat ik er aan moet geloven om boodschappen te gaan doen...
    Mja dat kan eind van de middag ook wel hihihihi

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Jammer dat er veel verloren is gegaan, maar dit is gewoon overmacht! Jan en Lotte doen er alles aan om de boel altijd maar draaiend te houden, en het gaat eigenlijk altijd goed. (op sommige overlaten na, die de boel proberen te verzieken voor de rest.....maar daar zullen we het verder maar niet over hebben ;))

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahahaha zie nu dat mijn zwangerschapsbanner er weer staat!
    Ben dus weer zwanger whahahahaha.

Ff wijzigen strax...
    Eerst koffie!

11. Zo, heb hier een baldadig kind!

Roept de hele tijd HOU OP en slaat Maureen en slaat mij.. Wat die nu weer heeft...

12. Ik ga hier ook eens ff koffie zetten...
    Ben er wel weer aan toe moet ik zeggen..

Niemand kan vanochtend koffie drinken helaas.. Dus moet het maar weer in mn eentje doen ;) :p

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oei....... Misschien even tijd voor een time out?

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga ook net (alleen) zitten met een bakkie koffie. Joost zit in de speelkamer met een milkyway. :)

15. Ja, ik denk dat ik madam zo maar ff (weer) een time out geef...

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    er zijn van die dagen, dan hebben ze die gewoon 1 of meer nodig ;)

17. Zo, ik sprak mn zusje net ff op hyves en die komt rond 11 uur ff langs.. Eet ze hier een broodje mee en gaat dan naar school :D

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    kijk, da's ook gezellig! :D

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    'k Ga nog effe wat in huis rommelen. Ben er straks weer!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zo ben ik weer ff...
    Poeh ik denk dat ik nog wel veel moet aanschaffen voor Lo's kamer hihihih (qua aankleding)...
    Zal mannetje voorzichtig gaan vertellen dat we nog ff moeten shoppen

Deel Deze Pagina