Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    lekker druk dus ;)

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Goedemorgen,

Wat een rotnacht zeg, last van mijn buik en krampjes. Gisteravond ook al ongipijn onderin de buik, maar toen ben ik op de bank in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het weer weg.

Ik hoop dat Rihanna nog even lekker blijft slapen, want ikk ben even weer terug in bed gekropen na vertrek van mannetje.

Sil, wat een mooie foto's van je meisje zeg!

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hier ligt er nog 1 op bed, tis niet mika of finn ;). mika is bij mijn ouders. straks komt de schoorsteen veger en ik moet met finn naar de osteopaat dus komt goed uit,

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Liesje, het rommelt lkkr hoop dat je over (min) 3 wkn mag bevallen...hoop dat je nog ff kunt liggen...

Daantje, lkkr dat Mika uit logeren is. Hoe is de nacht verder gegaan. Ik hoop dat de Osteopaat een duidelijke prognose kan stellen.

Lo is weer in slaap gevallen, Tygo wilde een fles pap en had deze in 2 tellen op...wil geen brood of ontbijtkoek nou ja dan niet. Nu staat ie in zijn slaapzak bij Lo's wipstoel en ondertussen "De kleine prinses" te kijken.

Vandaag even om 10 uur met Tygo naar KDV de fotograaf komt dus ik ben benieuwd.

Net ook ff een filmpje van Tygo geupload op Hyves en Facebook en de site van de kids bijgewerkt met nwe foto's.....

Whahaa Tygo komt nu aanzetten met het Intertoys boek, moeten we weer ff bladeren hihihi

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou Sil, als het aan mij ligt mag ie zondag over een week al wel komen, dan ben ik 37 weken...laat maar komen.

Rihanna is ook zo gek op het Intertoys boek, vooral pagina 145 hahaha

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kan me voorstellen meis! Ik had dat ook met Lo...
    Echter kwam ze uiteindelijk (pas) met 39 wkn en het rommelde bij mij ook flink...
    Maar goed je moet ook binnenkort weer naar VK dus mss kan ze ff checken of je al ontsluiting hebt...

Pagina 145! Geweldig :D

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo wil nu elke keer zijn voetbalfilmpje bekijken maar ondertussen wil ik ook nog naar Zeppelin kijken...hoezo TV kind whahahaha

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen!!

Hoe is het hier? Heb niet alles bijgelezen hoor, was iets te veel:)
    Hier een paar drukke dagen gehad. Werk(was een collega ziek dus tja), school etc. Gelukkig vandaag vrij van school IVM herfstvakantie! Nou werd ik dinsdag gevraagd of ik ALSJEBLIEFT donderdag middag zou kunnen werken want anders waren ze maar met zijn 2en die dag. Ja..Uh ik was maandag ook maar met zijn 2en :( En aangezien ik nu ff op t einde van mijn latijn zit heb ik aangegeven dat ik ECHT niet kan werken. Ik moet ff aan mezelf denken hoor. Ben maandag om 7.40 begonnen tot 17.20 zonder eigenlijk enige pauze door drukte. En dan moet ik volgende week 3,5 dag werken dus ik ga nu gewoon ff genieten van mijn vrije dag:)....Ook moet de babypoes vandaag naar de dierenarts. Die begint overal in huis te plassen dus het is tijd voor hem om geholpen te worden;) Gister ook nog verjaardag gehad waarvan we laat thuis waren...Wilde vanavond ook nog een vriendin wat komen drinken maar heb maar ff nee gezegd want zoals ik al zei; ik loop aan t einde van mijn latijn zucht..Heb echt t gevoel dat ik gewoon NIET meer kan. Vrijdag ook nog eens beginnen met rijlessen waarvoor ik dus ook enige stress heb;) Vandaag moet ik veel achterstallige dingen in het huishouden doen dus rust vandaag zit er ook niet in.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kwebbels, idd goed aan jezelf denken hoor! Je hebt het idd retedruk! Digi-knuf

10. Zo, goedemorgen.

Hier een iets mindere nacht gehad.. Esmée is aantal keer wakker geweest..
    Denk toch indrukken van gister..

Eerst kwam Chris thuis, dus die ravotten met de kids. Toen kwamen Senn en aanhang, wat heel gezellig was.. Toen die net weg waren, kwamen Chris zijn ouders nog even wat halen.. En die bleven even plakken, waardoor Esmée alleen maar onrustiger en drukker werd..

Mja, uiteindelijk heeft ze geslapen tot 8 uur en Maus tot kwart over 8 :D

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook weer even een berichtje.
    KK het was heel gezellig gisteren.:)
    We waren heel moe dus zijn gelijk nadat de kids op bed lagen ook naar bed gegaan.:D

Vanmorgen knallende ruzie met de oudste 2 kids gehad.
    Echt waar ik ben dat gebakkelei aan tafel ZOOOOOOOOOO zat.
    En om te voorkomen dat mijn handen los zouden gaan zitten heb ik ze maar naar hun kamer gestuurd.
    Ik ben er echt heel verdrietig van en ik kan niet wachten tot het half december is.

Om 10 uur gaan Niels en ik naar de stad om ons te oriënteren op een nieuwe koel en vrieskast en ook even kijken wat er op de markt is aan afzuigkappen.

De keuken is af maar ik heb nog geen foto's gemaakt want daar heb ik even de puf niet voor.:)

12. he bah.. wat balen zeg van de oudste kids!

zoals ik al zei: chris en ik vonden het ook heel gezellig, en Chris wil binnenkort wel weer wat afspreken :D (zegt ie niet snel :D )

ik hoop oo kvoor je dat het snel half december is!
    geniet van jullie dagje samen :)

Hoop dat de kids lekker uitrazen in het bos ;)

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat een mooie meid!!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Senn: wat vervelend joh zo'n ruzie met Sven en Marit. geen leuk begin van de ochtend:(

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Had ik eindelijk een uitslaapochtendje, gaan ze om 8 uur het dak van de buren repareren:x:( Om kwart over 8 zat ik dus beneden:(:(:(

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk te horen dat Chris weer binnenkort wat wil afspreken.:D

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je hebt het zelf mee gemaakt met de lunch laatst en dat ben ik dus echt helemaal zat.:x
    Gister bij KK zaten ze ook iedere keer te bakkeleien en dan blijf je politie agentje spelen.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is mooi piep.:x

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, ik begrijp wat je bedoeld idd en dat word je een keertje zat natuurlijk. Heel begrijpelijk.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nou echt wel. Ben hartstikke moe :(

Deel Deze Pagina