Vanmorgen was ik helemaal happy want de weegschaal gaf 63,9 kg aan. Ben nu 2 maanden aan het sporten en al 2,7 kg afgevallen. Verder laat ik er niks voor dus als ik zin heb in ijs eet ik ijs en vandaag gebak en taart dus het komt echt van het sporten. Na het bezoek bij Sann door naar een verjaardag van een vriendin in Etten Leur wat ook erg gezellig was. Alleen de terugweg heb ik anderhalf uur over gedaan i.p.v. 50 minuten. Echt overal waren er wel ongelukken gebeurd en stonden er files.8) Karsten ligt al op bed en de andere 2 gaan ook zo nadat ik heb voorgelezen. Morgen weer werken dus ik zal er morgenavond weer pas zijn. Een hele fijne avond nog en ik spreek jullie morgen weer.
Sen fijn zeg dat je wat kilo's kwijt ben! ik ben er inmiddels ook alweer wat kwijt. Ga deze week met hardlopen beginnen en dan is mijn streven 3 x per week. Hier lekker avondje. Schoomoeder kwam nog even langs omdat ze sleutel binnen had laten liggen. Is gelijk gezellig blijven eten Indi is lekker gedouched en ligt op bed en ik ga zo even met een vriendin bijkletsen. Morgen hoef ik Indi niet weg te brengen dus kan een uur langer blijven liggen Indi is aan de diarree maar gelukkig gaf ze heel goed aan dat ze moest poepen (bijna elk half uur sinds de middag) en is helemaal goed gegaan.
Sann, Fijn dat Senn even voor wat afleiding en gezelligheid kon zorgen. Hier die trage drinker waarover ze het hadden. Lo is zooo traag, mja aan de andere kant had ze vandaag wel weer 2x dat ze de fles binnen 30 min. op had. Daarnaast drinkt ze ook niet haar flessen leeg, afgelopen nacht liet ze maar 65 cc gedronken en in de ochtend 85....de overige flessen van vandaag heeft ze tot nu toe wel meer dan 100cc gedronken dan ben ik al blij hihihi. Daantje, kep helaas geen tips. Maar dat het zwaar is kan ik me voorstellen....Lo slaapt de hele dag, tussen de middag is ze meestal wel een uurtje wakker maar meestal voor haar avondfles wordt ze inene weer aktief.... KK, hoest met Esmee?! of was het nou Mau die lampenolie gedronken had (sorry weet het ff niet meer) Kwebbels, wat goed van Indi dat ze het al zo goed blijft aangeven dat ze naar de WC moet... Senn, 63 kilo!!! WOW dat woog ik voor het laatst toen ik 17 was whahahaha. Goed hoor! Uhhh ben ik iemand vergeten?? (sorry)
Stond vanmorgen erg beroerd op...zo'n grieperig gevoel zeg maar....niet fijn... Vanmorgen weinig gedaan, Hugh was met Tygo aan de gang en Lo en ik bleven boven. We hebben het middagslappie van Tygo overgeslagen en we zijn weer naar de voetbal gegaan. Mijn broertjes moest in de buurt spelen dussss was weer gezellig. Bij thuiskomst ging ie nog ff met een vriendjes spelen maar daarna was ie op! Eten ging weer niet mja toetje erin en hups naar bed. Morgen moet Tygo naar CB, gaan we het o.a. weer over zijn spraak hebben. Maar ik moest een lijst bijhouden en sommige woorden denk ik van...tja het lijkt erop maar als ik het dan vraag praat ie me gewoon na, dus of ie het nou uit zichzelf altijd zegt. Hij praat ALLES na nl. sinds deze week, heel grappig mja ik zie het als voorruitgang toch?! Moet er om 8:20 uur zijn dussssssssssss dat wordt weer stressen want nu moet ik echt alleen met 2 kids.... Mijn moeder moet om 9 uur in ZH zijn ivm de extra borst-kankeronderzoeken. Ze krijgt rond 12 uur de uitslag of het een verdachte plek in haar borst is of niet. Hoop van niet....
@Senn: ow balen zeg dat je er zo lang over hebt gedaan. Wat kunnen jouw kids trouwens netjes opruimen zeg. Schaamde me wel voor eht stof wat onder de bank uit kwam zeg @Kwebbels: knap zeg van Indy!!! @Silla: fijn dat lo toch ook soms sneller drinkt. Ach ja, als ze maar geneog binnen krijgen he. Hier weer terug op de nr 2 speen en langzaam drinken want ze ging na iedere fles spugen en was de hele tijd aan het slikken nog daarna. Dat napraten is waar ze allemaal me beginnen toch. Echt wel vooruitgang hoor. Spannend morgen van je moeder! @KK: hoe is met met Maureen? Geen last van de lampenolie? Beide kids slapen lekker!!! Wat een heerlijkheid vergeleken met gisteren zeg. Hopelijk vanncht ook een lekker nachtje weer. Zit aan mn pc en msn gekluisterd nu. Een goeie vriendin die 36 weken is rommelt eht flink bij. Zooo spannend.
We zijn weer online zie ik. Van het weekend wel steeds gerpobeerd maar deed het niet. Hoe is het hier verder? Zag nog wat mooie spam, mooie foto's meiden Hier alles wel ok. We hebben een weekend weg geboekt met mijn ouders en we gaan het weekend van mijn verjaardag naar Winterberg. Ik vind mijn vader er redelijk rustig onder hoor. Maar hij heeft echt zoiets: ja het is niet anders, kan wel depressief gaan doen maar ik kan er toch niks aan veranderen. De kanker zit trouwens in het buikvlies en naast mijn vader zijn er dus geen andere gevallen bekend met deze vorm van kanker en patienten die dus ook geen nieren hebben. Mijn ouders gaan woensdag wel vragen of ze ook naar het Van Leeuwenhoek door verwezen kunnen worden. Vrijdag en zaterdag bij mijn ouders geweest en gister naar de kermis in Gronau en naar een verjaardag van een neefje die 2 is geworden. En we hebben gister huizen zitten kijken in Gronau (we zijn net verhuisd dus we gaan nog nergens heen, maar zodra het kan en het financieel haalbaar willen we daar weer weg).
Zo, goedemorgen.. Hier een mwoah nacht gehad.. Maureen was erg aan het spoken.. Krampjes? Trekken met de beentjes, rommelend buikje.. Zoo zielig.. Mja. Wel balen, want elk uur er wel heen geweest.. Straks de meiden naar de gastouder brengen.. Moet zelf om 10 over 2 in het ziekenhuis zijn en dan word mijn spiraaltje verwijderd Zie er wel tegenop hoor! Trouwens, heel iets geks.. Ik denk de afgelopen dagen steeds dat ik zwanger ben.. Ben een tijd geleden best misselijk geweest 's ochtends en het is nu net of ik steeds schopjes voel in mijn buik. Vanochtend ook weer en toen legde ik mijn hand (uit automatisme) op mijn buik en voelde ik ook iets vanaf de buitenkant (OMG) Maar dat zou toch niet? We hebben weinig seks, ik heb een spiraaltje.. En ik word gewoon ongesteld! Soms 4 weken achter elkaar, soms 3 weken achter elkaar.. Pffff... wel lastig hoor.. Dus ik hoop dat ze vanmiddag eerst ff een echo maakt om te zien WAAR het spiraaltje zit...
Nee, ik weet dat hij niet 100% veilig is, maar dat zou toch wel heel vreemd zijn? Bijna geen seks, spiraal die voor minstens 99% betrouwbaar is en ook al een kind door de pil heen.. Ik weet niet hoe ik zou reageren.. Mja.. Het zal wel niet.. Zullen wel de darmen zijn geweest, of onbewust spanning, omdat ik er echt nog niet aan toe ben (een 3e)
ik zou het wel even aangeven van te voren KK, want stel dat het zo is dan moeten ze dat ding wel iets voorzichtiger verwijderen denk ik. Waarom laat je m eigenlijk weg halen?
Ik laat hem weghalen, omdat ik soms 4 weken wel bloed, dan een week niet, dan weer 3 weken wel.. Totaal geen zin in seks, oid. Sneller opgefokt.. En dat is echt pas sinds het spiraaltje.. Ook als ik ongesteld ben, gigantisch last van de buik, dat ik gewoon dubbelklap van de pijn. Al met al TE negatieve klachten waardoor ik zeg: eruit met dat ding! Maar ik zal het wel ff aankaarten van tevoren.. Maar lijkt me dat je ook een echo krijgt om te zien hoe hij ligt?
Hoi, KK balen van je nacht, enne wat betreft dat zwanger gevoel, je hebt er maar 1x sex voor nodig he Maar idd wat Sann zei, eerst ff aankaarten. Zo hier een "bijzondere" ochtend achter de rug. Gisteravond kwam ik erachter dus dat ik met Tygo naar CB moest.... Nou ik had alles goed voorbereid als zijnde een Militaire Operatie. Wederom ging het niet zoals het moest gaan... Allereerst, Lo kwam gisteravond niet meer voor haar avond fles (had hem tussen 23:00 - 00:00 uur moeten hebben) ik ben zelf ook in slaap gestort dus vannacht kwam ze pas om 02:30 uur. Ik dat WOW die zal kneiter honger hebben...Nope liet van de 135cc weer 70cc staan. Toen kwam ze om 06:30 weer, veel drama en ik denk dat zal snel op zijn...NOPE (alweer) ze liet weer 50cc staan (zucht) Ik ben daarna me snel aan aankleden e.d., Tygo uit bed geplukt, wilde HIJ weer niet eten...zweet stond ondertussen alweer op mijn rug. Vervolgens wilde hij zich niet aankleden, Lo leek toch weer trek te krijgen dus ik een klein flesje gemaakt van 65cc...wat denken jullie? Mevrouw dronk wel ... 5 cc!! Hups Lo in draagzak, Tygo uiteindelijk in de kleren en hups naar CB. De CB-arts vond me dapper om op dat tijdstip (8:15 uur) met 2 kids op tijd te komen op CB whahahaahaha. Maar goed Tygo is "geslaagd" voor zijn spraak-taal!!! Daarna naar mijn dinnetje, we zouden wat leuks gaan doen, eerst ff koffie met vers gebakken appeltaart, toen kwam haar moedertje nog ff langs, de jongens waren heerlijk aan het spelen..komt Lo weer om 10:00 uur met veel bombarie voor haar fles...SERIEUS ze laat weer 45cc staan en ben een uur bezig geweest! Toen zag ik aan Tygo dat ie rode wangen kreeg, wat waterig uit zijn ogen keek en ik vermoed dat beide kids zich niet zo lkkr voelen. Ook ik voel me grieperig de laatste dagen en loop alleen maar te niezen en te snotteren. Beide geen koorts maar toch beide niezen en alleen Tygo een snotneus erbij. Rond 11:15 uur naar de speeltuin gegaan en kastanjes gezocht met de kids, en nu liggen beide te slapen! PFfffffffffffffffffffff ben gesloopt!!! Ik heb vandaag besloten om me verder niet druk te maken over de voeding van Lo want denk echt dat ze zich niet zo lkkr voelt. Ga nog wel een poging doen om weer met een Avent fles te gaan voeden ipv Dirfrax mss dat het help maar goed we zien wel... Mijn broertje is vandaag EINDELIJK (na 4 pogingen) geslaagd voor zijn auto-theorie!! En de uitslag van mijn moeders borstkankeronderzoek is bekent....NIX AAN DE HAND!! Nou al met al toch een top ochtend met een stroef begin maar toch... Ben benieuwd wat de middag brengt.
brr, daarom wil ik dus geen spiraaltje. bij sommige werkt het super, maar ik heb zoiets van laat mij maar de pil slikken gewoon dan vind ik het wel prima . geen id of je daar een echo voor krijgt. normaal zit een spiraaltje er toch 'standaard' in zeg maar
nou spannend KK. is goed dat je t van tevoren ff gaat aankaarten Senn. hoe is t met Maarit? Silla. Na praten van tygo is juist goed. zo ontwikkeld hij zijn spraak. hier ook een naprater en sinds zij ons na praat gaat t met flinke sprongen vooruit. Sann. goed dat je zelf naar de HA bent geweest voor je PD. is vervelend. heb t ook gehad met Nikita en gelukkig tot nu toe niet echt last. Christiea. dikke knuffel voor jou meid. t is zwaar om je pa zo te zien he. hopelijk wordt je pa doorverwezen. Voor de rest ben ik t kwijt sorry. hier gaat t goed. Max die groeit als kool en Nikita gaat ook hard vooruit met alles. praat de oren van je kop af en is verder lekker ondeugend haha. Gister een wedstrijd gehad in Brielle en heb mijn laatste punten binnen gehaald en mag nu naar de voorrondes met mijn 1 baton van t NK. sta nu op 6de plaats in de top 25 met geplaatste meiden. best een beetje trots op me zelf omdat ik dus dik 6 maanden niks gedaan heb met mijn solos en mijn 1ste wedstrijd meteen weer plaatsing haal. ook denk mijn trainster dat t niet meer lang gaat duren voordat ik me promoveer maar dat hoeft nog niet van mij haha, ga nu ff lekker wat te eten maken voor nikita en mij want Max is lekker in dromenland op t moment tot vanmiddag weer ffies
lekker drukke morgen gehad zo te lezen . fijn dat alles goed is met je moeder, weer een hele opluchting!