ja nou heb het normaal ook niet op de tandarts, zit al peentjes te zweten alleen al voor de half jaarlijkse controle . dus zal dan wel dikke winterpenen zweten haha.
Ik heb wel het idee dat hij er beter mee ziet, ook omdat hij hem eigenlijk uit zichzelf op zet. Laten we het hopen.....
Arme Rick, zou het misschien door zijn bril komen omdat hij de dingen nu veel beter kan zien en dat misschien een beetje eng vindt en daarom zijn mama wat meer nodig heeft?
Nou, ik denk meer dat het nog altijd komt door de ziekenhuisopname van Joost..... Hij vond het nl prima dat ik op bezoek ging, maar hij vond het maar niks dat ik niet mee deed eten thuis en dat ik er niet was om 'm op bed te leggen... Terwijl ik de dag ervoor nog weg ben geweest (zo'n 1,5 uur) terwijl de jongens bij papa waren en toen was er niks aan de hand.... En ik kan blijven zeggen dat ik weer terugkom, maar het lijkt wel of ie dat niet begrijpt.
Hoe lang is het rijden? Anderhalf uur toch? Anders gaan we van voetbal eerst naar huis eten we onderweg in de auto een boterham en rijden ondertussen naar jullie toe.
Ladies, ga afsluiten. Moet zo Rick gaan halen en ons daarna voorbereiden voor de tandarts (lees: heel goed de tanden poetsen). Ben er vanavond wel weer!