Pffff Kep vandaag nog geen moment voor mezelf gehad! Sinds ik thuis ben na mijn drukke ochtend broodje voor TGygo gemaakt, hem naar bed gebracht, administratie gedaan, belastingdienst gebeld (gaat zo lkkr vlot daar ben 3x in de wacht gezet!!), Lo fles gemaakt en gegeven, na de hik bleef ze onrustig en plakt sinds die tijd aan me waardoor ik nu met 1 hand kan typen... ze slaapt nu dus ga 2e poging doen om haar in de box te luppen. Als dat leukt ff kop koffie zetten voordat ik Tygo om (uiterlijk) 15:30 uur uit bed pluk... Moet ff die 20 min voor mezelf hebben hoor....
hmm finn is wakker. ga hem ophalen en verschonen en dan de fles geven. ben er dus weer vandoor. weet niet of ik vandaag nog even online kom. krijgen vanavond visite
Mevrouw is weer wakker maar ligt enigzinds tevreden in de box...ik doe ff snel een bakkie en haal dan Tygo uit bed... Mja ben gesloopt en weet niet wat ik nu met hem moet gaan doen vanmiddag, tis prachtig weer maar om in mijn 1tje met 2 kids weer op stap te gaan trek ik denk ff niet... *denk denk denk...wat kan ik doen*
Hmmm nu ligt ze te slapen in de box, om haar dan weer wakker te maken is ook weer zo wat... Ga nu maar Tygo wakker maken anders krijg ik hem er vanavond niet optijd in....
Je mote een beetje zuinig op je lijf zijn dus ik zou zeggen geef Tygo een velletje papier en wat kleurtjes en ga er met een bakkie lekker bij zitten.
Wie had het nou laatst over een autobed voor meisjes? Ik kwam net deze tegen. Is weliswaar geen auto maar een koets. Marktplaats.nl > Prinsessenbed! - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden
Zo, ben ik weer! Het is me echt 100% mee gevallen Gelukkig maar Alleen heeft ze niet verder gekeken en heb ik het ook niet gevraagd, want ze had het retedruk geloof ik.. Was binnen 10 min. alweer buiten! Dus deze week maar een test halen om het uit te sluiten Anders mag ik natuurlijk niet beginnen met de ring..
Ben weer lekker alleen met Maureen thuis.. Heerlijk kind is het dan ook Christian is lekker met Esmée aan het zwemmen.. Maureen staat gewoon te schaterlachen hier..Steeds heel voorzichtig met haar handje richting toetsenbord, terwijl ze weet dat het niet mag en dan heel ondeugend kijken. Zeg ik nee, of doe ik haar handje weg, begint ze keihard te lachen
Fijn dat het mee viel KK... Nou Avent fles / Difrax fles maakt dus geen "flauws aus"... Net ook weer een uur bezig geweest om 135 cc erin te krijgen maar tis uiteindelijk gelukt om er 105cc in te krijgen. Tygo is met mijn moeder mee (we eten daar) zodat Lo rustig kon drinken, nou ja heeft niet echt geholpen. Nu ff 10 min. pauze voor mezelf en dan ga ik ook richting moeders...
Balen dat Lo zo slecht drinkt Silla. Maar slaapt ze er wel goed op? Esmée was ook een kleine drinker.. die heeft nooit de 180cc gehaald b.v. in 1 fles. Die bleef steken rond de 150cc (daar zat ze pas na een half jaar op) Maureen daarintegen, die zat met 4 of 5 maanden al aan 180, dus tja...