Rusten?' Mijn moeder zat rechtop in haar bed toen ik kwam... te eten en daarna is ze nog overgeplaatst (per ambu) naar ander ziekenhuis bij ons in de stad... Oke hij zal niet uit bed mogen maar je zoon op visite lijkt me wel...
idd dat doe ik ook en dan heeft ze de rust die ze zoekt. wel gek idd maar wat mijn broer zei: het is ook wel mooi want zo kun je echt de mensen van wie je afscheid wilt nemen, BEWUST afscheid nemen. maar ja, het blijft een verlies.... mijn baas en basin waren wle heel leif en die zeiden van als je er nou wel of niet bent volgende week, je mag altijd bij ons komen. *pink*
badkamer wordt vanmiddag. was even vergeten dat mijn overbuurvrouw en ik naar de peuterinloopochtend gingen bij een school hier: 1 groot drama met justin!!!!! hij wilde niks maar de ouders moesten ook weg nou dat was natuurlijk NOT DONE voor justin. wel nog even geprobeerd maar na 3 minuten stonden ze alweer bij me hij is er net nog even te klein voor denk ik. en hij is natuurlijk "speciaal" nou ja, volgende keer beter!!
hier wordt ook veel doorgeslikt (en veel loopt over zijn kin) en daarna spoelen tja dat leren ze vanzelf wel hoor.
weer terug van de osteopaat, zat nog steeds flinke spanning in zijn lijfje. nu ligt ie lekker te slapen
ja, snapte het eerst ook niet.. maar hij komt morgenvroeg alweer thuis, als alles goed gaat, dus komt wel goed