ik zag idd ook dat je opbrengst niet zo hoog meer is, baal er ook wel van maar idd ook dat je meer eilandengeld krijgt. Ik stop er ook geen cent in hoor dan moet het maar wat langer duren. Bij mij op het werk kan ik wel op hyves maar niet de spellen spelen, dus zolang ik thuis ben en tijd heb dan neem ik het er lekker van Ik heb overigens nog maar 2 eilandengeld gespaard....pfff gaat langzaam
Maar misschien waar jij het over hebt dat dat andere armbandjes zijn. Dit is de link en dan moet je even in de rechter kolom scrollen naar de uitzending van 13 september 2010. Uitzending - TROS Radar
Ik kan op het werk wel op hyves maar idd ook niet de spellen spelen. Je kan aan extra eilanden geld komen door een enquete in te vullen. Ben er wel achter dat als je 1 enquete invult het eilandengeld krijgt. Dit is maar eenmalig. Ik had er 3 ingevuld maar kreeg maar 1x eilanden geld. Boven aan de pagina staat iets van "verdien eilandengeld" en als je dan gratis aanklikt zie je daar de opties waar je gratis eilandengeld mee kan krijgen.
ik heb nu wat vreemds...elke keer als ik een drankje geef en daar normaal munten voor krijg, worden ze nu van mijn saldo afgehaald...HUH??
denk dat jij die armbandjes uit amerika bedoeld of niet? daar hoor ik ook idd slechte verhalen over, maar dit zijn gewoon sieraden zeg maar
Bij mijn schoonmoeder is gisteren basaalcelcarcinoom vastgesteld. Als je niet weet wat dit is zie de link hieronder: Basaalcelcarcinoom (huidkanker) Gelukkig is het goed te behandelen maar omdat dit niet de eerste keer is wordt ze nu op 28 december van top tot teen nagekeken of er niet meer plekjes zijn. Ook wordt die dag dat ene plekje en een paar moedervlekken weggehaald.
Ik ook. Ik had er op het gegeven moment 9 maar heb 1 vulkaan gekocht en het laatste stukje eiland dus heb nu nog 6 eilandengeld over. Over 2 dagen krijg ik weer 2 eilandengeld en dan ga ik weer richting de 10. Heb er 20 nodig om het appeleiland te kopen.8)
, dat is raar. Ga ik vanavond eens goed in de gaten houden. Hoeveel munten krijg je nu per poppetje? Ik krijg er nu 23.
O Niels is net terug met Karsten van de controle van de KNO arts. Zijn oren zagen er heel goed uit en we hoeven niet meer terug te komen. De gehoortest wilde hij absoluut niet aan meewerken dus die poging is gestaakt. Ook zou hij prima zonder oordoppen moeten kunnen douchen en als het water in zijn oren een oorontsteking op zou leveren dan moest hij maar een tijdje aan een lage dosering ab wat hij al een jaar heeft. Ik zei tegen Niels we kunnen proberen hoe het zonder oordoppen gaat maar als er ontstekingen door komen dan krijgt hij ze mooi weer in. Heb liever dat hij die doppen in heeft dan dat hij aan de ab moet daardoor.
Dat kan ik me voorstellen Senn.. Wel fijn dat het er zo goed uitziet Hier gaat het tot nu toe PRIMA met de kids.. Alledrie heerlijk aan het spelen.. Lekker hoor! (Mja, hij is er nog maar 3 kwartier, dus het kan nog omslaan) Voordeel is wel, dat ze alle3 tegelijk naar bed gaan Micha rond kwart voor 12, Esmée rond 12 uur, Mausi ook rond 12 uur.. Dan lekker rust.. Maar dat heb ik zo ook wel
Senn, wat naar van je moeder, wel fijn dat ze haar eens van top tot teen gaan nalopen. Ook fijn dat het met Karsten beter gaat. En idd wat je zegt, dan maar doppies in dan AB... Chris, wou dat ik wat voor je kon doen. Mss heb ik het al eens gevraag maar mss reactie gemist. Maar krijgen jullie vanuit het ziekenhuis geen begeleiding? Ik bedoel, deze ziekte treft niet alleen dat patient maar ook zijn/haar familie.... Tygo heeft weer zo'n "Ik wil aandacht" dag...opzich niet erg maar doodvermoeien. Zegt ie dat ie drinken wil, vraag ik wat, geeft ie aan sap, pak ik sap, reactie Tygo; Oh nee nee neeeh. Wil je dan melk? Jah en dan pak je melk...zelfde reactie als bij de sap. Wil ie Cars kijken, zet het op....na 10 min... "Tein" met andere woorden Thomas de Trein. Dan die Beer, krijg nu al een hekel aan dat beest (hihihi). Deze moet "saaapen" (Lo ligt ook te slapen in de box) maar de beer moet bij Lo in de box, MET dekentje....zucht... Nu maar berenbedje op de bank gemaakt en wat denk je...kijkt er weer niet naar om! Nu hangt ie weer op mijn arm omdat ie achter de laptop wil om zijn favo You-tube filmpjes te kijken....(Kep map aangemaakt in favorieten zodat ik ze in 1x kan vinden ook erg handig voor mega digi-beet papa als ik er niet ben hihihihi) Dit wordt een lange ochtend zo, het weer is wel droog maar erg (heel erg) bewolkt. Je zit gewoon te wachten op de plensbui.... Gezien we gister bij mams hadden gegeten en mijn moeder weg moest heeft Hugh de afwas meegenomen naar huis zodat het in onze vaatwasser kon...maar...meneer heeft het niet goed afgespoeld met als gevolg...de helft is nog vies en aangekoekt. Nu draait ie voor de 2e keer hoop dat het nu wel goed schoon wordt want mijn eigen afwas stapelt zich op en ik ben te lui (geworden) om het met de hand te doen. Denk zelfs dat ik niet eens schuursponsjes meer in huis heb dus als zou ik het willen, gaat niet werken. Whahaha Tygo heeft net een koekje (waar choco op zat, lkkr handig maar goed had ik maar de goede mee moeten nemen hihihi)... Staat ie net naast me... "Kijk mama poetsen!) Staat ie met een billendoekje (zelf uit de verpakking gepakt) zijn handen te poetsen! GEWELDIG! de knappert! Nou ga nu PC maar weer afstaan...
KK, oh wat fijn dat de slaaptijden overeenkomen! Heb je idd ff een oplaadmomentje hihihi... Nou ga nu echt PC afstaan hihihi