Zo, goedemorgen! Hier een supernacht gehad! We werden alle 4 pas om 8 uur wakker! Heerlijk! Nu is Christian lekker aan het douchen, Maus aan het eten en Meetje kijkt ff tv Lekker hoor!
Goedemorgen!! Hier een lekker nachtje gehad, Indi sliep tot 8.15. Manlief ging eruit en ik kon lekker blijven liggen Ga me nu klaar maken voor rijles.
Hier ook een lekkere nacht gehad. Heb al boodschappen gedaan en Niels is nu met Sven naar voetbaltraining toe. Zodra zij terug en gedouched zijn zakken wij af naar het zuiden om de kleine Finn eens in het echt te aanschouwen. Nu nog even de spullen bij elkaar zoeken en lunch maken en dan kunnen we direct weg zodra zij klaar zijn. Vanavond lekker uit eten bij een heel goede Griek in Utrecht met mijn vriendin dus dat wordt weer lekker genieten. Iedereen een fijne zaterdag nog en Daantje tot straks!
echoooo! . senn en niels en de kids zijn naar huis. was erg gezellig. Ze waren net op tijd hier anders hadden ze met pech langs de weg gestaan, maar is allemaal goed opgelost met de anwb .