hmmmm, nou meiden ik wens jullie iig veel sterkte voor de rest van de avond en natuurlijk hoop ik op een goede nachtrust voor jullie!!!! Ik ben er morgen weer.
knuf aan jullie allebei dames... misschien toch idd in foetus houding lekker tegen je aan nemen, of muziekje aan met slapen gaan?
muziekje helpt niet kk, vasthouden wel na een tijdje. hier wordt nog wel geslapen maar ze is erg onrustig
Hi Daan en Sann, Kep niet teruggelezen...jah 2 pag. maar ben kapot. Maar ik begrijp dat jullie kleintjes veel huilen op het moment... Nou we kunnen elkaar een handje geven!!! Hier ook... Maar ze zit in een sprongetje...gezien Lo, Finn en Aelinn niet veel met elkaar schelen zitten zij dus ook in een sprongetje... Tis ruk I KNOW maar ff doorzetten meiden (al kost het moeite)... Bij Lo kun je de klok gelijk zetten wanneer ze begint te huilen! Ook moet ze nix van Hugh hebben (Tygo overigens ook niet) dusssss jullie kunnen denk wel invullen hoe "druk en ruk" het is... Dikke digi-knuffels! Ik ga ook niet meer teruglezen, kep zoveel gedaan vandaag dat ik NU pas ff lkkr zit...
GREAT! Hugh's telefoon gaat (staat LOEI hard) en ik trek een zak chips open en wie wordt er onrustig... Lo (Ligt in de box gezien ik geen zin heb om met haar "buien" 30x 2 trappen op/af te lopen... Ohhhh ze ligt weer rustig....