hmm op zich wel slim een uur langer wachten maar denk dan Ivy komt waarschijnlijk gewoon op de voor haar normale tijd dus dan wordt het een kort nachtje.
Hoe laat gaan jullie de laatste fles geven? Ik probeer hem zeker tot 12 uur uit te stellen... Maar vandaag begon ze 's morgens om 5 uur sabbel/smak geluiden te maken. Ik dacht, nou ik wacht wel totdat ze gaat huilen dan weet ik zeker dat ze wkkr genoeg is om te drinken...was het zo weer half 8 whahahaha....
Tygo is laat naar bed gegaan vandaag en daarvoor nog in bad dussss ik HOOP dat ie zeker tot 8 uur nwe tijd blijft slapen.... Moet zeggen dat ik (laat ik het afkloppen) nooit moeite met Tygo heb gehad rond de uurswisselingen hihihihi
yep de vorige keer werd Ivy gewoon op zomertijd wakker. Duurt een poosje voordat die het nieuwe ritme snapt
ik probeer het ook zover mogelijk naar 12 uur te geven. dan hoop ik dat ie om 3 uur weer komt en dan hopelijk pas weer om 7 uur. en dan zit ik weer op het oude ritme
stuur je haar een foto van aelinn en dan 'leest' ze die, ze krijgt dan op een of andere manier info door over haar waar je iets aan hebt of helemaal niets . moet zeggen dat ik er wel wat aan heb en dat het ook redelijk goed klopte wat ze zei...
nou idd zeg. Afgelopen nacht was ze de hele nacht heel onrustig dus heb telkens maar hooguit een half uur achter elkaar geslapen. Pffff
Komt Finn nog altijd in de nacht of af en toe.... Moet zeggen (wederom afkloppen) dat Lo al een week doorslaapt....