he ik heb jullie ook weer gevonden...alles weg hier gaat het zozo, last van ongipijn onderin en wat misselijk... Verder heb ik nu lekker verlof dus ik kan het rustig aan gaan doen! hier nog nieuws?
Ben op zoek naar interieurstickers en kwam deze tekst tegen (maar dan in het Italiaans)... "Samen kunnen we alles aan.. Ik zal van je houden...tot in de eeuwigheid" Ondanks dat ik Hugh zo nu en dan achter het behang kan plakken raakt me deze tekst enorm... Ik denk dat ik hem ga bestellen voor onze slaapkamer voor boven het bed...
heb jullie ook weer gevonden. Jammer dat de rest weg is. Mooie tekst Silla erg lief. Ik heb een zo zo dag, voel me niet echt happy. Ben ook niet zo aardig tegen de jongens kan gewoon even niet veel hebben en dan voel ik me al weer heel schuldig. Straks als Mees wakker is gaan we naar mijn ouders en eten we daar mee.
Zo hier weer thuis. Ben gezellig op mijn werk geweest. Lekker taartje gegeten en toen ff langs bij mijn ouders...Nu weer thuis en zo weer op weg naar het peuterdansen. Neem fototoestel mee. Vriendin van mij gaat ook mee omdat we dan ff gezellig bij kunnen kletsen gezien we beide weinig tijd hebben etc. Silla heeeele mooie tekst zeg!! Hoe gaat het eigenlijk de laatste tijd tussen jouw en Hugh? Leuk dat hij ook een petje op wilt net als papa. Manlief heeft ook altijd een pet op en dat is ook echt zijn kenmerk zeg maar (iedereen noemt hem altijd D... Pet ) en Indi loopt ook vaak met zijn petje rond haha. Christiea hele dikke knuffel van ons meis.. KK thnx voor de info Enne soms dan zijn er gewoon dagen dat ze baldadig zijn. Hier ook zo en dan zijn het jammergenoeg de katten die het moeten ontgelden bij gebrek aan beter Nou ik ben er weer vandoor!! Tot later
haha.. arme katten kwebbels.. christiea, dikke knuf voor jou! hier liggen beide dames lekker op bed.. maureen lag er rond 12 uur in en Esmée heeft gewacht tot mijn zusje weg was.. Ze was ineens heel lief gelukkig toen mijn zusje er was.. Heerlijk is dat dan.. Nu nog ff iets verzinnen voor vanmiddag en vanavond is Christian gelukkig wel thuis.. Morgen heeft hij ook lekker vrij. Straks nog even kijken naar een midweekje of weekje weg in november in Belgïe.
Lies, balen van je kwaaltjes maar idd je hebt verlof dus je kunt wat rustiger aan doen... Chris, dikke knuf voor jou... Vroeg me al af hoe het met je ging. Sterkte meis.... Hier net pas aangekleed whahahaha. Kep Lo in bad gedaan, stom achteraf want ze ligt nu uitgeput in Tygo's bed te slapen. En ik wilde eigenlijk boodschappen doen, nou maak haar tussen 3 en half 4 wel wakker en dan gaan we maar ff.
Kwebbels, Have fun bij het peuterdansen...ben benieuwd naar de foto's! Ja het ga zo zo tussen Hugh en mij. Maar denk dat dat ook komt door mijn hormonen en gebrek aan energie. Hij vraagt best wel aandacht, wat begrijpelijk is maar kan het hem nu gewoon ff niet geven en als ik het geef...nou dan weet je het wel wat hij denkt wat ik bedoel...en daar heb ik HELEMAAL geen zin an! KK, oh lkkr weekendje weg met of zonder kids?!
christian wil weer een midweekje of weekje weg met de kids. hij kwam gisteravond ineens met een bos rozen voor mij thuis.. zoo lief! en toen stuurde hij vanochtend een sms of ik eens wou kijken naar een midweekje of weekje weg, omdat hij het zo leuk vond om met het gezin weg te zijn
oh ja, herinnert me eraan dat ik ook nog een heerlijk aardbeivlaaitje van mijn favo bakker in de koelkast heb staan. heeft ie ook meegenomen gisteravond
wat leuk KK die vent van mij komt nooit met bloemen thuis... zo de muffins staan in de oven...ik ben met verlof en gelijk komt de overijverige huisvrouw in mij boven drijven hahaha
KK...wil je je zus mega bedanken voor de zeepkettingen! Ze zijn al binnen!!!! Helemaal geweldig! Top!
Hey Silla. Ik zat te denken: Je had het erover dat je Hugh af en toe achter het behang kunt plakken.. Kan je hem niet achter de sticker plakken? Dan word je er elke keer aan herinnerd als je ff boos op hem bent
Puffffffffffff moet boodschappen doen en ik heb zo'n geen zin! Mss haal ik alleen voor vanavond en doe ik de rest morgen zonder kid(s)
Gister was ie ook weer zo bezig om (negatieve) aandacht te vragen. En telkens wanneer ik zei..Hugh laat me nou/zeur niet zo/hou op... ging ie maar door. Het leek even Tygo wel met ze gedram Dus ik zei inene... "Moet jij even op de gang?" (dat zeg ik nl. ook tegen Tygo als ie zo is)
Ohhhh kep opnieuw ff de inventaris voor Lo's kamer gemaakt...maar oehhh Er zitten een aantal dingen tussen die echt voor de "leuk" zijn voor de aankleding. Maar ook een aantal "belangrijke" dingen zoals gordijnen/matras/overtrekken/hoeslakens maar dan kom ik nog boven de 500 euro... Nou was ik voor de totale aankleding van Tygo's kamer niet veel meer kwijt maar toch... Ik denk dat ik Hugh dronken moet voeren om hem te overtuigen hihihhi