Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    hahaha, heb ik je aan 't twijfelen gebracht :D :p

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Gelijk na spiraal bedoel je? Ik dacht het wel hoor ;) Ben je er al voor op het su bij ha geweest?

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh balen dat je je zo voelt zeg! Hopelijk slaapt Aelinn lekker straks!

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Beterschap voor jou en hopelijk gaat Aelinn gauw lekker slapen!

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heb haar toch maar ff in de reiswieg in de box gelegd want op de arm was t ook niet meer goed. misschiern huilt ze zich in slaap. Dat is vandaag voor eht eerst een keer gelukt. normaal huilt ze net zolang tot ze opgepakt wordt.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Vervelend dat ze zoveel huilt..... Daar kun je redelijk moedeloos van worden.....:(:)

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow, ze heeft zichzelf volgens mij weer in slaap gehuild. Durf neit te gaan kijken:D Zal ze eht dan toch eindelijk leren.
    Je kan er idd flink moedeloos van worden ja hoeveel ik ook van dr hou

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    dat je daar moedeloos of radeloos van wordt wil niet zeggen dat je niet van d'r houdt....het laat denk ik juist zien dat je wel van d'r houdt! ;) Het is gewoon erg frustrerend dat je niet weet wat er is en hoe je er voor kunt zorgen dat ze zich prettiger voelt.

Maar misschien heeft ze het nu inderdaad wel geleerd....Ik hoop het heel hard voor je! :)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er vandoor. Fijne avond nog allemaal, slaap lekker en tot morgen!

10. he allemaal,
    ben gewoon een te lange tijd niet geweest:)
    het gaat hier allemaal ok, behalve dan dat twan 's nachts nog steeds niet echt goed slaapt.
    Heb nu Johannesbroodpitmeel om bij de laatste voeding te geven, zodat hij hopelijk langer verzadigd blijft, zodat hij niet 4 x per nacht komt... Nu is het de laatste dagen steeds wat beter. vannacht was het half 4 alleen kan ik hem daarna niet meer wegleggen. hij wil dan niet meer in eigen bedje... dus ligt hij dan in mijn armen of op mijn buik en soesel ik zo verder....;) niet ideaal dus, maar het was eerst vanaf 1.15 uur en dan ongeveer om het uur de hele nacht, dus is al iets beter;)

Vandaag weer voor het eerst moeten werken... gelukkig bleef daaf thuis werken en kon hij voor twan zorgen, jurre was wel naar opvang. Ging wel ok het werken, had een groep 8 dus ook wel gelijk druk bezig... ook het kolven ging goed, want daar zag ik wel tegenop, maar liep eigenlijk gewoon goed!
    was wel helemaal stuk toen ik thuis was, viel net zelfs in bad in slaap:$
    morgenn niet werken, maar wel even erheen voor schoolfotograaf...

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @rensie: pffff lijkt me zwaar zeg als ie zo vaak komt. hopelijk zet t door dat ie nu minder wakker wordt. Fijn dat je eerste werkdag goed ging.

wij zijn alweer een uur wakker en ben bezig met de fles. Ivy slaapt gelukkig nog wel lekker. We sliepen pas rond 1 uur dus was een kort nachtje weer.

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    even snel een berichtje!
    Finn heeft geslapen van half 12 tot half 7 toen moesten we hem wakker maken! heeft gister avond om half 11 de laatste fles gehad!

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ben ook meteen weer weg, mika de kleren aan mijn haren even fatsoeneren en dan hop door naar de creche ;)

14. :$ ja en er komt nog een aflevering :( vreselijk zo iets.

15. :( dat is wel heel raar. Lijkt wel even een beetje migraine-achtig maar het is er weer te kort voor, toch?
    Bij mij duurt migraine echt een hele dag wel :(

16. :( beterschap, hoop dat je na een goede nachtrust wat beter voelt

17. :( dikke knuf voor jou

18. fijn dat je eerste werkdag weer goed ging. Ik vond het altijd vreselijk wennen na zo'n periode van verlof :)
    Balen van je nachten :( hopelijk gaat het met de voeding wat beter nu

19. :( hopelijk kun je vanmiddag nog een beetje bijslapen

20. Hier wel een goede nacht gehad. Jongens waren niet wakker te krijgen vanmorgen. :) Zelfs Mees wilde nog in zijn warme bed blijven liggen. :$

Gisteravond nog wat geks. Onze buren zijn van het weekend verhuisd en sinds gister dus nieuwe buren, heb ze nog niet gezien. Maar nu is dus sinds een week of 3 het huis daarnaast van de poolse buren ook te koop gezet. Gisteravond liep die man bij iedereen aan te bellen en werden auto's ineens weggezet en werden er otto's (dat is de enschedese variant van een kliko :)) en stoelen op de parkeerplaatsen gezet en rond 7 uur kwam er een gigantische vrachtwagen uit Polen, de zeilen werden omhoog gedaan, de hele inboedel ingeladen en om 10 uur ('s avonds) was het huis leeg en de familie was ook vertrokken :$ De groene bak stond vanmorgen nog bij ons voor de deur.
    Ben ik nou gek, of ben ik de enige die dit een beetje vreemd vindt?:(

Deel Deze Pagina