Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Daantje, als je Finn nou eens in de wipstoel zet en die omhoog zet? Zodat hij beetje rechtop zit?
    Kregen we op een gegeven moment als tip bij Mausi, omdat ze ook aardig spuugde toen met het RS virus.. Dat mocht wel gewoon.. (zij was 2,5 maand, maar ook bij baby's van 2 weken mocht het al)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb ik ook al geprobeerd maar daar wil ie niet in. alleen maar bij mij of leon op de arm..

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou meis ik hoop dat je morgen weer een stuk wijzer bent wat betreft Finn....

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    En als je Finn nou in de wipstoel zet met een doek/deken wat naar jullie ruikt?

Ik heb overigens een wipstoel van Fischer Price die schommelt + een soort van "tril" stand, mss op MP kijken voor zoiets?

5. Dat kan natuurlijk ook een optie zijn Sil.. Je hoort dat veel baby's daar rustig van worden.. En je kan hem eventueel zo wel weer verkopen op Marktplaats.

Hier komt een niet aangename geur ineens voorbij kruipen.. Hmm.. alweer! 3e al van vandaag van Mausi...

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hoop het ook, zat gewoon te huilen aan de telefoon en mika heeft me heerlijk getroost!

wb de wipstoel, daar zit finn niet graag in...

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh mss een goede tip? (Lees ik net op i-net)

Bij veel instellingen voor jeugdgezondheidszorg kun je een 'Troostkoffer' lenen of huren. Deze bevat hulpmiddelen om je baby te troosten, zoals een babywiegveer, een draagdoek, een hangmat, een babybadstoeltje, een CD met rustgevende muziek, video's en literatuur. Vraag ernaar op het consultatiebureau.

Miss helpt het?!

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ga er 1 uit bed halen...Hij is voor het eerst uit zichzelf wakker geworden na zijn middagslaapje, da's echt lang geleden dat ie dat deed hihihi
    Gezien hij geen trek had in brood en het ook tijd is voor het 16:00 uur snack dacht ik...
    KNAKWORSTJES....vind hij lekker enne ik ook!

Was vergeten om het vlees uit de vriezer te halen...zucht....

Man wat is het koud buiten brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ff de verwarming hoger...

9. heb ff gekeken voor je daantje.. niet geschoten is altijd mis toch? ik zou tot alles in staat zijn denk ik, in jou plaats... dikke knuf in ieder geval!

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik denk het ook hoor...
    Dacht gister nog toen Lo zo ontroostbaar was (en er een beetje geirriteerd door raakte) man hoe zou ik ermee omgaan als ik een huilbaby had!

Respect hoor Daan hoe je ermee omgaat...

Ga nu echt ff Tygo uit bed halen....

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hmm zal eens kijken of ze het hier ook hebben

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja ik ben idd tot alles toe in staat, maar helaas leon niet :(. heb hem gebeld net en hij zou proberen eerder te stoppen met werken...

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kk lief dat je meedenkt!
    maar ben bang dat dat teveel prikkels geeft voor finn :(. Hij is al heel gevoelig voor prikkels ivm de voorkeurshouding en alles..

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    net even gekeken voor die troostkoffer, maar die hebben ze hier niet :(. dat was wat de vk ook bedoelde, had ze mij ook als tip gegeven, en die was bij de thuiszorgwinkel te verkrijgen zei ze. dus ik daarheen bleek dat ze die niet meer hadden omdat daar te weinig gebruik van gemaakt werd :(

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    thnx meis!
    gelukkig is ie van het weekend niet zo geweest en gelukkig slaapt ie nu wel! maar als ik echt een baby had die de godgansedag zo zou zijn dan snap ik wel waarom er moeders zijn die hun kind door elkaar schudden :):(. Gelukkig zegt mijn gevoel dat ik lief voor finn moet zijn en zou ook niet anders kunnen, maar gek wordt ik er idd wel van..

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mss online te verkrijgen?

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059