Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Maar dan kun je wel kijken welke van de artikelen werken en dat dan evt. via MP zoeken en goedkoop kopen?

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heeft er hier weer 1 last van krampjes oid...

Ze maakt nu geluidjes als ze iets ziet oid, maar vanmorgen maakte ze zo'n harde vrolijke kreet dat ze er zelf van schrok whahahaha.

Nu maakt ze veel piep geluidjes, toen ik net in de keuken stond deed ze dat ook en Tygo ging naast haar box zitten en zei met zachte stem...Hé Lois hé hé
    Zooooooo skattig! Hoe zorgzaam hij dan is voor zijn zusje...

3. @Daantje, ik ben 5 baby cd's aan het downloaden met rustgevende muziek.. misschien kan ik er eens 1tje doorsturen via mail?
    en als het werkt, dat ik ze op cdtje zet voor je? of op dvd?

4. och, wat lief zeg silla, die geluidjes!

hier komt er 1 op me afgekropen alsof het een hondje is :D

5. heb ik je nu weg gejaagd daantje? ik wil me er niet mee bemoeien hoor.. maar het zijn gewoon tips.. dingen om met je mee te denken ;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou er is vandaag niets uit mijn handen gekomen.
    Heb alleen maar een beetje achter de pc gezeten.:)

Morgen heb ik vrij genomen, dan zijn de kids er niet en kan ik wat bijtanken en de zaken in huis doen die ik vandaag niet gedaan heb.;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik denk dat ze dat ook wel weet hoor.;)
    Maar ik kan me ook voorstellen dat je er zo moedeloos van wordt dat je niet de oplossing hebt om het probleem op te lossen.

9. leuke schoentjes senn :D

hier liggen beide dames op 1 oor..
    vandaag weer begonnen met het planbord voor esmée.. hopelijk doet het zijn werk ;) we wachten maar ff af...

Maureen was vandaag niet zoals ze hoort te zijn.. snel moe, geïrriteerd, viel snel om als ze kroop, of als ze weer een poging deed om achter de loopwagen los te laten..

Christian is bijna thuis en ik heb vanavond muziek oefenen.. Ben benieuwd hoe het gaat.. Moet ook met de leidinggevende oefenen.. Naar mijn idee is het klaar, maar voor haar volgens mij nog niet.. Weet het niet.. Kom ik vanavond wel achter denk ik... We zullen zien..

10. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    whahahaha dan is hij bijna even zwaar als justin!!! :D

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    daantje hele dikke knuffel voor jou!!! snap precies wat je meemaakt meid.
    justin was ook zo erg met huilen en hij had enorm veel last van zijn reflux. maar ook wij trokken onze haren uit ons hoofd omdat we gek werden van hem. :)een nachtje uit logeren doet dan wonderen, hoewel dat bij ons ook 4 maanden heeft geduurd geloof ik voordat we dat deden.:)
    Ook vond ik dat ik een slechte moeder was omdat ik hem niet stil kreeg en dat hij zoveel huilde. maar dat ben je niet, het is alleen ontzettend zwaar. Bij ons hielp het gelukkig dat hij bij mij op mijn buik sliep met mijn flink hoofdeinde ophoog (oftewel rechtop). het was verschrikkelijk voor mijn nek hoor maar hij was wel stil. en overdag liep ik heel veel buiten met hem in de wagen. ik was mijn kilo's niet voor niks zo snel weer kwijt. ik bleef maar lopen.:D
    en tja, wij waren over op de nutramigen wat ook heel veel rust bracht en medicijnen voor de reflux, wat ook erg goed werkte.
    heb je ook een inbakerdoek al geprobeerd of alleen de luiers?
    Ik kan je alleen een dikke knuffel geven!!

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    leuke schoenen senn!!
    hoe was het bij de vk liesje?
    sill, wat schattig van Tycho!!
    en tegen allen: mannen!!:D je hebt er af en toe helemaal niks aan, maar soms zijn zze toch wel handig!! ;)

hier is er eentje aan de badkamer begonnen, het plafond eruit slopen, aan het nadenken over de deur en kozijn, zucht....over 2 wekene beginnen ze pas maar ik zit nu al in de zooi.....als dat geen echtscheiding wordt!!! :D

13. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    even met jullie delen:
    dit is mijn naam, eerst achternaam en de andere 2 is mijn voornaam hihi 朱美玲

14. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou donderdagavond is het het de dag en maandag wordt mijn tante gecremeerd. ik weet niet zo goed wat ik donderdag moet doen: thuis blijven of gaan werken. ik neig naar het laatste want dan ben ik bezig. want vorige keer na haar bezoek had ik een migraine aanval tot en met! en ben bang dat dat weer gaat gebeuren. en dan heb je vrijdag nog :( nou ja ik zie wel. mijn zus vroeg of ik met haar meewilde naar het strand donderdag maar dan ben ik er miss te veel mee bezig. zij heeft dat nodig maar ik denk ik niet....weet niet wat ik moet doen...

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pffff ik weet het ff niet meer hoor. Aelinn is weer zo onrustig en non stop aan het huilen en nou wil ze ook al niet meer drinken zeg. ze heeft pas 60 cc op

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    moeilijk meis. Doe wat vooor jou het prettigste voelt. Sterkte!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou Tygo ligt op bed, Lo ligt K.O. op de borst van Hugh, ze wilde haar fles niet geheel, ze heeft de helft laten staan maar dat was te verwachten na de inentingen.....

Ben kapot terwijl ik niet veel gedaan heb. Maar denk dat het door het weer komt....

Ling, kun jij chineze karakters schrijven-vertalen. Gaaf hoor..
    Wat erg van je Tante, tja wat zal je doen die dag, geen idee, denk dat je het even van je mood moet laten afhangen....sterkte

Grrrrrrrrrrrrrrr Tygo heeft aan het toetenbord lopen klooien, als ik een vraagteken wil maken krijg ik een ander teken..iemand tips

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Grrrrrrrrrr hele tekst geschreven.......

Maar wat ik wilde zeggen is dat ze in een sprongetje zit. Tis ruk en zit je niet op te wachten maar tis ff doorbijten...
    Lo zou normaliter op dit tijdstip ook zo zijn maar door de entingen ligt ze grotendeels K.O.

19. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

ctrl + shift indrukken Silla dan is je toetsenbord weer gewoon. Als het goed is.

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ling lastig hoor wat te doen donderdag. Net wat Silla zegt; even kijken hoe je je donderdag voelt en even daarvan laten afhangen?

Deel Deze Pagina