Dat vind ik ook zo balen van onze club. We hebben een leuke groep maar kunnen zo weinig voor elkaar doen door de afstand.
"Zeur" maar lekker hoor daar zijn we hier ook voor. Misschien moet je het van de andere kant bekijken. Ook al kost het nu 700 euro voor die prijs had je geen andere tweede handse kunnen kopen. En anders was je een smak geld kwijt voor een tweede hands auto en wie weet met wat voor reparaties in het verschiet. Gelukkig is dit jaar bijna voorbij.
dat is ook zeker waar senn. en gelukkig is idd t jaar snel voorbij. volgend jaar moet haast wel beterder gaan
ik ga even de club van sinterklaas kijken. daarna maar naar de super lopen misschien tot vanavond want kan toch niet trainen
Zo, was ik ook nog heel ff.. Ben steeds bezig met een kleine boef van de tafel te plukken.. Die sleept er al kruipend van alles bij om boven op te staan (mandje met speelgoed, stoeltje van esmée, poppenwagen) en dan op de tafel te klimmen.. Mallootje zeg! Ben ik niet gewend van toen Esmée klein was...
He gatver Suus wat een toestanden allemaal dikke knuffel. sann voor jou ook een dikke knuffel, wat een kleine draak heb je die kan het vast heel goed vinden met Mees, die is namelijk net zo verder weet ik het niet meer sorry straks weer naar het ziekenhuis, mijn vader is weer opgenomen gisteravond. Weer hetzelfde als 2 weken geleden. De bloeding was al wel weer gestopt, dus hoop dat hij snel weer naar huis mag.
Bekijk bijlage 105691 Heb nog een taart gebakken vandaag. Gevuld met chocolade ganache en abrokizen jam, bekleed met rode marsepein (zelf gekleurd) en marshmallow fondant bloemen (Steijn uit gedrukt)
voorkeurshouding . ja sorry ben wat onduidelijk . maar is ook om die kant van zijn nekje wat sterker te maken enzo dus onbewust ook voor de werveltjes... maar hij zou alles in een brief zetten die we mee kunnen nemen naar de kinderarts. oh en finn heeft vanmiddag naar me gelachen.. bewust! echt zo lief!
haha nee een stuk of 8 zullen erin zitten . Mijn vader deelt de loods waar ze de planten opslaan met iemand die die dingen verkoopt maar deze mocht ie niet meer verkopen omdat ze over datum waren . oh ga even finn vermaken die wordt wakker uit de maxicosi
hoi meiden, Tijdje niet meegeschreven maar ben wel op de hoogte! Ik kom net terug van HA met Noah.. heeft al 3 dagen koorts boven de 40 graden.. nu dubbele oorontsteking... Ik wilde gelijk bespreekbaar maken dat hij super onrustig slaapt en op goede nacht wel zo'n 8 a 10 keer wakker wordt echt slopend... ik wilde graag dat hij evt veborgen reflux wilde overwegen ik herken veel in zijn sypmtomen maar merkte gelijk dat hij daar geen oren naar had en het gooit op evt de oren maar hij slaapt al eigenlijk vanaf begin zo moeizaam maar volgens hem kon dat??? Nu eerst maar antibiotica starten en als hij straks weer beter is en onrustig blijft trek ik weer aan de bel...grrr irritant als je niet serieus wordt genomen! Loop sinds vorige week ook bij de osteopaat dus hoop dat we verder komen. Sorry voor het ego bericht maar moest even mijn verhaal doen! Daantje super dat je nu snel bij kinderarts terrecht kan... gebruik je nu al medicijnen voor de evt reflux bij Finn? Mooie taart Christea... dat doe je vast vaker hihi Krijg er trek van... ben zelf zwaar aan het dieeten met Cambridge 800 dus extra lekker om te zien! Ling hoe gaat het met Sonja Bakker? Silla volgens mij zit Lois in een sprong als ik je verhalen zo lees! Senniah heb je Karsten ook al meegenomen naar de tandarts? Ik ben benieuwd of ik Senna zijn mond wel open krijg of dat hij uberhaupt in die stoel wil gaan zitten hahahaha KK heerlijk menu voor vanavond en lekker even tijd saampjes aan tafel is soms broodnodig! Ik ga nog even teruglezen xx Nina
Ahhhh even een smelt momentje en even echt contact. Lekker hoor dat kan je goed gebruiken dat soort momenten.