Maar het werken op zich is wel goed bevallen? Ik hoop dat Twan snel door gaat slapen. Ik zie dat hij alweer 3 maanden is geweest, wat gaat de tijd toch hard.
Gelukkig heb je wel een paar uur achter elkaar kunnen pakken ook al schreeuwt je lijf om meer. Ik hoop dat je vanmiddag nog even lekker mag slapen.
Poolse manier van verhuizen? Op zich wel netjes toch dat als ze gaan verhuizen dat ze even vragen of je de auto weg wilt zetten. Kunnen zij makkelijker inladen en worden de auto's niet beschadigd. Maar wat vind je er vreemd aan dan?
Houd je nog steeds bij hoeveel ze in totaal drinkt op een dag en is dat nog conform haar gewicht met de hoeveelheid cc wat ze drinkt?
Hebben ze vannacht gewoon brand gesticht op mijn werk. Ben zo boos!:x Ben vanmorgen even gaan kijken (het is een bijgebouw van ons) en de schade is echt groot. De korpschef zat vannacht om 3.30 uur op de meldkamer om zaken te regelen.
Misschien hadden ze niet eerder tijd. Ik weet het niet hoor, misschien had ik een anders gevoel als ik er bij was.
das pas een snelle verhuizing zeg. of het vreemd is, hmm lastig als je t niet gezien hebt. Klinkt wel heel gehaast maar ze moesten natuurlijk nog naar Polen rijden.
Leuk ben benieuwd. Wat ze bij ons altijd doen is iedere dag foto's maken en dan in een digitaal fotolijstje zetten zodat alle ouders kunnen zien wat er die dag gedaan is. Ook erg leuk.
hier ook zo'n slechte drinker. Maak me sxoms ook wel s zorgen maar idd zolang ze groeit is het goed he. en als de plasluiers ook maar genoeg zijn.