Ik ben er nu echt vandoor. Heb over een kwartier een bespreking want ik moet in ene toch de planningsopleiding gaan doen terwijl de dienst er vorige jaar niks van wilde weten. Alleen nu hebben ze langdurige uitval dus moet ik het alsnog gaan doen. Draai ik straks wel mooi de planning voor een kleine 80 man. Het is maar voor 3 maanden maar die ervaring heb ik dan wel mooi in de pocket evenals het papiertje wat je ervoor nodig hebt.
ja, ik hoef nog maar 2 peren. ik zag net dat als je iemand huurt voor de perenboom, hij wel peren afgeeft.. hoever ben jij?
Hoi ladies hoe is het hier? Ling heel veel sterkte vandaag Buddy jij ook heel veel sterkte. Wat ontzettend jammer dat je ouders niet mee kunnen zeg. Dikke knuffel KK Hier idem dito als Sen, geen H&M in de buurt helaas. Zijn leuke schoenen zeg!! Daantje; hopelijk kan je lekker bijtijds naar bed vanavond en heb je een goede nacht!
Nou ik heb vandaag engels examen gehad, ging super goed dus zal sowieso voldoende zijn. Heb laatst mijn haar laten verven bij kapper (nou ja het moeste blonde PLUKJES zijn maar het is gewoon helemaal BLOND) en nu dus uitgroei. Nu probeer ik met mijn zus (die is kapster) al 6 weken lang een afspraak te maken dat zij het ff weer in orde komt maken (dus niet helemaal blond maar gewoon als ondergrond weer donker) maar ze heeft nu 6 afspraken afgezegd. Ben helemaal moedeloos en heb in mijn wanhoop (durf ook niet meer naar de kapper te gaan) zelf verf gekocht en dat zit er nu in. Gewoon een tint donkerder dat het EN niet zo blond meer is en de uitgroei ook minder is. Nu zit ik alleen te zenuwen omdat ik bang ben dat het mislukt. Het moet er nog 20 min in dus hopelijk gaat het goed!!!
Volgende week helaas een dagje geen school van mij omdat op mijn werk de griepvaccinatie is Gaan daarna lekker uit eten met zijn allen!
good luck... ik krijg 1 dezer weken een gratis kleurtje thuis van john frieda, omdat ik lid ben van de online club En van the insiders (waar je gratis producten kan testen) krijg ik een pakketje met allemaal blikjes met mixdrankjes nemen we lekker mee naar het hotel
Nou heb het uitgespoeld en ff gefohnd. Gelukkig het is goed gegaan. Is weer een soort van mijn eigen haar kleur. KK leuk hoor!! Ik houd zelf niet echt van mixjes (zo zoet blegh) maar leuk idee om ze mee te nemen naar het hotel!
Ga 12 november stappen met mijn zussen...Heb er zo'n zin in. Blijf bij mijn ene zus slapen gezellig zodat ik ook een drankje kan nemen en mij geen zorgen hoef te maken over tijd of hoe ik naar huis kom
Oh en trouwens, dat kleurtje wat weg komt bij de kruidvat was eigenlijk 13 euro nog wat..In de aanbieding voor 9 euro maar bij de kassa was ie voor 5 euro
Ja, we gaan met zijn tweetjes naar een hotel in Brussel.. Christian heeft gtrouwens velgen gekocht van een auto bedrijf voor een klein prijsje en gaat ze verkopen. Eerste set is verkocht en het geld is er nu al uit Groot gedeelte van de winst nemen we mee op vakantie en gaan we lekker shoppen in Designer Outlet Shopping - Maasmechelen Village, Brussel, Antwerpen en Maastricht
Taart workshop: Christiea KK Senn Daantje Silla Kwebbels Ling (ligt wel een beetje aan wanneer ivm echt té drukke agenda maar lijkt me super leuk!)
dank jullie wel voor alle lieve berichtjes!! doet me erg goed. heel morbide: het gaat zo gebeuren dus ben wrs niet meer online. fijne avond allen