Hi meiden, Kep UREN geleden teruggelezen maar er is ff nix blijven hangen...SORRY Ling, kep je al via SMS gesproken maarre...sterkte meiske! Kwebbels, fijn dat de kleur gelukt is.
Ik moet alleen nog een hert kopen maar heb maar 3 eilandengeld en krijg er overmorgen 2 bij dus dat red ik niet in 1 week tijd. Ik vond het belangrijker om een 2e eiland erbij te kopen, heb nu ook een appeleiland.
En mocht niet niet goed gaan dan weet ik hier vlakbij de het winkelcentrum in 1 van de flats een privé kapster die wast, knipt en föhnt voor 12,50. Dus verven zal ook wel niet zo duur zijn. Ik heb eventueel een link van haar website.
Sen heb ik geen PB teruggestuurd? Hij is tot zaterdag geldig neem ik aan? Als Ling hem niet hoeft wil ik hem wel Kom ik hem morgen wel eventjes ophalen gezien ik toch in IJsselstein moet zijn.
Oke, ik krijg hem ook donderdag volgende week. Is niet verplicht maar wel het advies. Zal wel een drukke middag worden. Streven is om 350 patienten per uur te prikken
Taart workshop: Christiea KK Senn Daantje Silla Kwebbels Ling (ligt wel een beetje aan wanneer ivm echt té drukke agenda maar lijkt me super leuk!) NinaV