Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb wel een voorstukje gezien over iets dat hij de bomen zou gaan vergiftigen en toen dacht ik al nou lekker buren onderling.:$

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Succes bij de ha straks.:(

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dit ging over de katten ;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Weten we nog niet afhankelijk wie er allemaal mee gaan en dan kijken we wat een afstand is wat voor iedereen te doen is.
    Je kan altijd naar mij toekomen en dat we vanaf mij met 1 auto verder gaan.
    Hoef je en niet alles te rijden en scheelt je ook weer benzinekosten.;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wel een goede nacht gehad?

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zou kijken of ik zijn ritme zou kunnen verschuiven en dat hij rond half 11 zijn laatste fles krijgt wat jezelf zei dan dan 's nachts een lange ruk maken.

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ben er vandoor anders kom ik te laat op de cursus.

Tot vanavond allemaal.:)

8. Zo, goedemorgen.

Hier weer een goede avond en nacht gehad :)
    Meiden zijn nu nog ff lekker aan het spelen. Om 20 voor 9 stap ik met ze op de fiets richting psz :D
    Vind het best wel spannend hoor... ;)
    Esmée heeft er wel heel erg zin in :D

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Reageer zo ff op de laatste 2 pagina's maar ff dit...

Gister kreeg ik nog de shock van mijn leven. Na mijn verlof van Tygo moest ik inene een andere functie uit oefenen, het is een heel gedoe geweest waarbij een aantal managers me echt wilden ontslaan eigenlijk en hebben dan ook flink met me lopen sollen. Uiteindelijk is het door mijn huidige leidinggevende goed gekomen.

Echter mailde ik haar van de week dat ik niet zo lekker in mijn "Lulletje" zat.
    Ze mailde me terug dat ze zelf ook niet echt lkkr in haar vel zit enz enz. Maar ze vertelde ook dat het bedrijf mijn functie anders wilde indelen cq opheffen. Maar dat ze bezig was met 2 plannen om ervoor te waken dat ze wéér met me gingen sollen.
    Ik voelde de bui alweer aankomen, kep haar toen gemaild dat ik het zeer waardeer dat zij zo in de bres springt voor mij, maar dat ik het gevecht met mijn bedrijf niet meer aan kan. En dat ik het zeer opprijs zou stellen dat ze me in December zou laten weten waar ik aan toe ben anders kom ik liever niet meer terug na mijn verlof.

Binnen 2 min. nadat ik dit terug had gemaild heeft ze me gebeld, maar was boven dus hoorde het niet. Toen kreeg ik een SMS...
    "BEL ME NU!".
    Om een lang verhaal kort te houden, ik had het verkeerd begrepen. En zij wil graag (en dat wil ze al héél lang) dat ik bij haar op kantoor kom om haar kom ondersteunen op de commercieële afdeling. Het gaat er alleen om wat ons management team besluit betreffende haar plan.. Plan 1 kost MT meer geld of Plan 2 bespaard het MT geld omdat ik dan werkzaamheden op me kan nemen voor zowel onze vestiging in NH als in ZH...
    Maar hoe dan ook...IK BLIJF BIJ HAAR! Dat wil ze zelf nl. errug graag en ze weet dat ik ook niet meer voor een andere manager wil gaan werken.

Dusssssssssssssssssss ging ff heel diep in mijn emoties, zag het ff niet meer zitten, maar gelukkig heeft mijn leidinggevende gelijk aktie genomen om het me uit te leggen. Ze zei ook, ik wilde je het eigenlijk vertellen omdat er bij ons in het bedrijf nog al geroddeld wordt en ik dan mss via via een verkeerde indruk zou krijgen van de situatie. Maar ze zei ook, ik weet dat je nu niet lkkr in je vel zit en dat je hele hormoonhuishouding overhoop ligt dus ik snap ook wel dat het mss anders is overgekomen.

Ik hoop ook dat plan 2 wordt uitgevoerd, deels omdat ik deze werkzaamheden 5 jaar geleden ook deed (maar door reorganisatie deze werkzaamheden kwamen te vervallen) met heel veel plezier en klanten tot op de dag van vandaag naar mij vragen om het e.e.a. voor hen te regelen, maar ook omdat ik dan gezellig bij mijn cheffie op kantoor zit EN...dat ik mijn werkdagen kan gaan veranderen en om de dag kan gaan werken hihihihi!
    Ik heb er eigenlijk al echt helemaal zin in om volgens haar plan te gaan werken! Ik zei al tegen haar...als je tijdens mijn verlof een paar uurtjes omhoog zit met werkuren...bel me maar!
    Daar moest ze heel hard om lachen maar ze vond het wel fijn om te horen dat ik er wel weer zin in had. En dat ze me miste, daarom hebben we ook nog even een date gepland dat we ff een avondje gezellig en heel onprofessioneel met elkaar kunnen bijbeppen ;)

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Chris, sterkte bij de HA!
    KK, fijn dat je weer een goede avond/nacht achter de rug hebt. Ben benieuwd hoe Esmee het vind bij de PSZ
    Senn, wanneer krijg je de thuisbegeleiding nou? Ik hoop zo dat jullie meer rust in jullie gezinnetje krijgt....veel plezier op de cursus!
    Daan, begrijp je verhaal helemaal! Ik had het nl. van de week ook met Lo, ik heb haar toch nog maar een fles gegeven 's nachts. Ze had hem niet helemaal gedronken maar ja ze was (zoals Senn het altijd zei) "Afgetankt" voor de rest van de nacht.
    Ik zou normaliter haar wel gewoon wakker maken voor haar laatste fles want doorslapen doet ze nu toch wel en dat kan Finn dus ook blijkt ;)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja ik maak haar vanavond ook gewoon wakker hoor! dan maar de helft laten staan, maar dan wel lekker even doortukken snachts.

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ben benieuwd hoever ik kom met spruiten en bonen schoonmaken voor in te vriezen, was er straks al aan begonnen, maar natuurlijk kreeg ik telefoon en natuurlijk werd finn wakker... die ligt nu lekker in de box en gaat straks weer naar boven en dan probeer ik nog een poging te wagen...

13. hihi, wie maak je wakker? haar?

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ;) :D

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik zou hem zelf om half 11 dqan wakker maken voor een laatste fles. Als hij zo'n lange ruk kan maken is het wel belangrijk dat ie dat gelijk leert om dat 's nachts te doen anders krijgt ie een heel verkeerd ritme. wij deden het bij I vy ook altijd zo en dat werkte perfect. Aelinn slaapt gewoon niet 's avonds dus die hoef ik nooit wakker te maken.

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ben benieuwd. Hoop dat de thuisbegeleiding snel start

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ieuww ja te smerig voor woorden dat huis

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dat zou ook nog een mogelijkheid zijn inderdaad. Dan zet ik mezelf onder voorbehoud van werk ook op t lijstje.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    leuk hoor dat Esmée er zo'n zin in heeft. Zal Ivy ook gauw een op gaan geven. die zal dat ook wel leuk vinden gok ik.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmmmmmmmmmmmm Lo denkt vandaag waarschijnlijk; "Ik kom lkkr om de 4 uur voor de fles" ze ligt nl. nog lkkr te tukken....
    Vanmorgen heeft ze hem rond 6 uur half 7 (was nog niet helemaal wakker geloof ik) de fles gehad...

Zo net weer ff de admin. bijgewerkt. Krijg deze maand 2x salaris (erg handig als je per 4 wkn krijgt uitbetaald.... NOT).
    Ga me zo maar aankleden voor het geval ik wel de "geest" krijg om naar buiten te gaan, moet nog kado ruilen, apotheek, boodschapjes (moeten toch wat eten vanavond)...aan de ene kant heb ik zin, maar aan de andere kant....

Deel Deze Pagina