ooow erg zeg. Is het bijgebouw nog wel te herstellen. Ben ff kwijt wat jij nou ook weer doet voor werk?
Ha meiden, Hier ben ik ook weer even. Heb op het moment echt even geen tijd om te veel te forummen. Lees wel steeds even bij, maar reageer eigenlijk niet. Misschien nu eventjes Ben even erg druk op het moment, maar gelukkig is dat nu bijna voorbij. Nog even deze week doorkomen en dan gaan we vrijdagavond lekker op vakantie naar het Sauerland, heerlijk Daar ze we echt heel erg aan toe, net als mijn schoonzus en zwager waar we mee samen gaan. Dus we zijn van plan om er een lekkere luiervakantie van te maken Vandaag echt alleen maar op en neer gereden. Moest een dagcurve suiker laten prikken, maar dat kon dus niet hier in onze woonplaats (zeiden ze). Bleek dus dat de eerste 2x wel gewoon hier kon, maar ja, dat was mij niet verteld. Dus Arinde en ik zaten vanmorgen al om 7 uur nuchter in de auto:x De tweede prik dus wel gewoon hier gehaald en nu ben ik net terug van de laatste prik. Dus dat zit er weer op. Maar wat een gedoe zeg!!!!! Arinde was om half 11 al zo moe, dat ze wilde eten en dan naar bed toe wilde. Dus dat hebben we maar gedaan Kwart over 11 lag ze op bed en ze slaapt nog steeds. Buren hebben net even opgepast toen ik ging prikken, want ik vond het zo jammer om haar wakker te maken. Gistermorgen belde de oppas om half 7 af, want ze waren opgeroepen bij haar 2e moeder die op sterven lag. Dus toen moest ik onverwachts nog andere oppas regelen....al met al niet zo'n lekker begin van de werkweek Gisteravond had ze nog gebeld, maar toen was ik er niet, dus ik ben bang dat ze de rest van de week ook niet kan oppassen. Betekent dus dat ik nog voor 2 dagen oppas moet regelen deze week. Maar krijg haar vandaag niet te pakken, dus weet het nog niet zeker. Even afwachten dus nog... Verder schiet het hier in huis ook allemaal nog niet zo op. De zolder is een grote puinhoop, want daar is mannetje begonnen met aftimmeren omdat we daar plaats moesten maken voor het computerbureau wat eerst op Arinde's nieuwe kamer stond. Maar we zijn ook nog steeds bezig met het halletje beneden aan het opknappen en de badkamer moet ook nog geschilderd worden. Gister gaf mannetje aan dat hij het gewoon allemaal niet meer overziet, omdat we op zoveel plekken bezig zijn. Dus nu hebben we afgesproken dat hij eerst beneden verder gaat en dat we de zolder voorlopig maar even zo laten. Had het idee dat hij daar erg opgelucht over was, dus ik hoop dat hij nu weer een beetje aan de slag gaat Verder vandaag nog controle bij VK gehad en dat was allemaal goed. Als ik deze week niks hoor van de suikercurve, dan is dat ook goed, dus daar hopen we dan maar op. Heb wel aangegeven dat ik vrij veel last van mn rug heb op het moment. Maar ga eerst even aan de slag met de oefeningen die ik nog heb liggen van de zwangerschap van Arinde. Als dat echt niet helpt, kan ik altijd nog aan de bel trekken Zo, dat was even een update vanaf hier
Zo, lekker druk bezig dus Linnielin.. Hier ook een meisje die klaagt dat ze moe is.. Al een tijdje, en dan vooral overdag.. Meestal begint ze al rond half 11/kwart voor 11: mama, Esmée is moe, esmée slapen? Esmée eten, dan bedje? Maar ik geef er niet aan toe, want dan is ze weer zo vroeg wakker.. Dus laat ik haar tot half 12 spelen en gaat ze rond kwart voor 12 er in..
Hier gebeurd het dus echt nooit. Het is echt drama als we haar 's morgens even willen laten slapen, als we een keer 's middags vroeg weg willen. Maar het weekend hebben we 2 verjaardagen gehad, waardoor ze veel slaap gemist heeft. Gistermorgen en vanmorgen moest ze om 6.45 uur uit bed (terwijl ze normaal wel tot 8 uur slaapt), dus ze was gewoon heel moe. Dus toen ze zei dat ze yoki wilde drinken, zei ik: eet je er dan ook een broodje bij? Toen zei ze: ja. En toen zei ik: en ga je dan daarna naar bed? En toen zei ze weer: ja. Nou, toen wist ik genoeg en heb ik het dus maar gewoon gedaan. Had niet verwacht dat ze nou nog zou slapen, maar ik laat haar even lekker bijtanken. Maar als het elke dag zou gebeuren, zou ik het ook niet doen hoor!!
Dank je De oma van mannetje wilde graag een recentere foto van haar. Dus ik dacht zaterdagmorgen, laten we eens even een leuke foto maken. Maar ja, dat is dus niet aan Arinde besteed. Daar heeft ze zo'n hekel aan!!!! Dus ja, dit is de enige die nog een beetje leuk was maar als je hem uitprint zijn de kleuren echt niet helder en scherp. Dus ja, ze moest het met een foto van juni doen
O ja, vandaag heeft Arinde haar 1e cadeautje gehad voor het melk drinken!!!! Haar stickerkaart was vanmorgen vol gekomen, dus we hebben samen een klein cadeautje gekocht. Ik hoop nu zo, dat het beter blijft gaan!!!!
Je klinkt ook een beetje van ik ben toe aan vakantie. Ga er maar lekker van genieten volgende week. En anders huren jullie voor weinig een paar (goede) Polen en die hebben het zo opgeknapt bij jullie. Ik hoop dat je suiker goed is.
Hi, Senn, ja ik houd het nog steeds bij maar weet alleen niet wat ze weegt, mss morgen ff naar het CB weeguurtje. WAt erg va nde brand op je werk! Lin je hebt het er maar druk mee... Verder weinig te melden vanuit hier hihihi
Heb je een weegschaal die per ons weegt? Anders ga je daar met Lo op staan en daarna alleen, dan weet je in grote lijnen hoeveel ze weegt en of ze genoeg drinkt. Hoef je ook geen hele reis naar het CB te maken.
Ja, ben zeker aan vakantie toe En mannetje vind het heerlijk om te klussen hoor, alleen hij overzag de boel even niet meer. En dat is erg moeilijk om aan te geven...maar gelukkig kwam het er gisteren eindelijk uit, zodat we nu gewoon prioriteiten hebben gesteld. Dus ik heb er weer vertrouwen in hoor. Hij vind het juist ook wel leuk om op de lange winteravonden lekker bezig te kunnen zijn
Gaat wel goed hoor. Heb vandaag een dagcurve suiker laten prikken, dus hoop dat daar geen zwangerschapssuiker uitkomt. Verder af en toe last van mn rug en ik merk dat ik toch echt wel wat rustiger aan moet doen. Maar ja, dat hoort er allemaal bij. Dus eigenlijk gaat het gewoon heel goed hier! En bij jou? Lekker van je verlof aan het genieten?