Maarit en Karsten zijn nog niet helemaal en helemaal niet zindelijk. Sven hebben we steeds ieder uur naar de wc gestuurd of op vaste punten zoals voor het eten, zodra je uit bed komt of naar bed gaat. Alleen hij was toen wel al ruim 3.
Hier is Karsten inmiddels wakker en loopt weer rond. Hij nog nog steeds niet echt vrolijk dus ik ben benieuwd wat de rest van de middag brengt.
Sann heftig zeg, van die foto. Ik geloof heel erg in zulke dingen. Nina; ik heb bij Indi in ene gewoon de luier afgelaten omdat ze dat zelf ook wilde. En sindsdien ook geen luier meer om en in het begin nog aardig wat ongelukjes maar nu geen ongelukjes meer, Nu wordt ze af en toe snachts ook al wakker omdat ze moet plassen dus het gaat snachts ook de goede kant op.
Ik heb net even gekeken voor een centrale locatie voor de taartworkshop. Als Nina, Sann, Suus, Ling en Kwebbels naar mij toekomen dat wij vanaf hier met 1 auto verder rijden is het iets meer dan een uur rijden. Sann en Suus jullie doen er ook een uur naar mij toe over en Nina 45 minuten. Daantje jij doet er vanaf huis 1 uur en 26 minuten over. KK jij doet er vanaf huis 1 uur en 10 min. over. Silla jij doet er vanaf huis 1 uur en 18 min. over. Christiea jij doet er vanaf huis een klein uurtje over. En op welke plaats kom ik dan uit: APELDOORN. (nu maar hopen dat ze daar workshops doen ) Ik hoop dat jullie je hier in kunnen vinden en anders moeten we voor een andere locatie gaan kijken.
ja ik ook. Ben er mee opgegroeid eigenlijk omdat mijn vader er wat in deed dus ging geregeld mee als hij op een paranormale beurs stond. Altijd interessant
hmm dacht nog even de herhaling van benelux next top model te kijken, maar helaas het nieuws staat weer op :S. en omdat ik 'toch' achter de laptop zit (moest even kijken of de kraamverzorgster die we hadden bij finn me nog gekrabbeld had) ben ik het 'toch' niet aant volgen grrr. die keer dat ik een keertje wil kijken gaat het weer niet door