Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Balen.:(

En anders via uitzending gemist nu je toch bezig bent aan de laptop.;)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo de kids liggen op bed en ik hoop dat de jongste 2 morgen wat beter te pruimen zijn.
    Morgen is Niels ook jarig al moet hij van 13.30 tot 23.00 uur werken dus het is wel zo gezellig dat de tijd die hij thuis is de kids ook een beetje gezellig zijn.:p

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja das goed te doen idd

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En voor zijn verjaardag moet ik die bon nog even lamineren en heb ook nog een wasmand met was staan die ik van mijzelf moet vouwen dus ik kom de avond wel weer door.

Daantje ik hoop dat Finn zich rustig houdt vanavond, al is dat misschien hopen op iets wat niet gebeurd omdat we de oorzaak niet weten.:)

Iedereen een hele fijne avond nog en ik spreek jullie morgen wel weer.:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daarom had ik het ook zo bedacht.:p

6. heb 2 jurkjes en 2 broekjes voor Maus gekocht :D

Wat mijn zus dan doet bij haar zoon en dochter is een beloningskaart maken van 20 a 25 stickers. En ze mogen een sticker plakken als er een dag geen ruzie of onenigheid is geweest.. En dan aan het eind iets aan ze geven wat ze zelf leuk vinden, of iets met ze gaan doen, oid

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Senn succes met de was...

Hier heb ik net ff zitten janken van de hoofdpijn. Ik word er zo NIET goed van. Ik heb nu afgelopen 1,5 week gewoon elke dag de hele dag door hoofdpijn. Vandaag ook alweer de hele dag maar toen Indi naar bed ging was het echt NIET meer te houden. Meestal met een uurtje liggen gaat het dan wel weer (Dan is het dragelijk) maar ik werd wakker met NOG ergere hoofdpijn. Thank god sliep Indi gelukkig lang (die lag om een uur of 15.30 in bed en werd pas om 18.30 wakker) want manlief was er niet. Toen ze wakker werd had ik het echt niet meer en heb ik voor haar lekker groentesoep (verse van mijn schoonmamsie )opgezet en een tosti gemaakt. Ik heb manlief een bericht gestuurd of hij ALSJEBLIEFT naar huis kon komen en die was er binnen no time gelukkig en moest van hem direct in bed gaan liggen en heeft Indi eten gegeven en zo. Nu is hij nog de boodschappen aan het doen gezien ik dat, door de hoofdpijn, niet meer gedaan heb :) En dat terwijl hij gewoon gewerkt heeft vandaag én Indi ook nog eens mee heeft genomen naar de zaak gezien ik rijles had. Daarna is hij nog met Indi op stap en heeft regenlaarsjes met haar gekocht etc...Hij is er dus daarna zelf nog even uitgegaan naar vrienden maar ja, dankzij mij moest hij dus weer naar huis. :)

8. kwebbels

Ik ben redelijk nuchter maar sinds ik in dit huis woon geloof ik echt dat er meer is na de dood. Vorige bewoner is hier in huis overleden en af en toe merk ik dat er hier ''meer'' is.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Meid, daar kan je toch niks aan doen. het is al vervelend genoeg dat je zo'n afschuwelijke hoofdpijn hebt. dat zal je man dan vast met liefde doen naar huis komen. Beterschap!!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow dat kan best inderdaad. Wat merk je dan als ik vragen mag?

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Alvast proficiat voor Niels! (zal morgen waarschijnlijk niet online zijn, krijgen morgenvroeg kraamvisite en morgen middag naar een verjaardag van een vriendin en dan op tijd naar bed)

12. kwebbels

Af en toe een schim/lichtflits. Televisie die af en toe overspringt naar RTL8. Altijd om 20.05. Dat is niet elke avond maar af en toe. En van de zomer zijn ook wat van dat soort dingen gebeurt. Raam wat op slot zat wat wagenwijd openstond, idem bij voordeur...En nog wat dingen maar eerlijk gezegd heb ik niet alles onthouden.:)

13. kwebbels

Nou ben ff aan het kijken wat ik voor Indi voor 5 dec ga kopen. Heb nu dit lijstje:
    -Laptop junior
    -Mini Loco
    -Poppenaccesoires(slaapzak, kleertjes, luiertjes etc)
    -Dvd disney (lion king en assepoester)
    -Klei
    -Dvd van Bumba
    -Haarelastiekjes/klipjes/oorbellen
    - Muziekdoosje voor de haarspulletjes.

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    brrr, volgens mij zou ik dan weer gaan verhuizen hoor

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmm, dat zijn wel overduidelijke dingen zeg. Vind je het vervelend of heb je er niet veel last van?

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    leuk lijstje ;).
    ik heb echt geen idee wat ik moet vragen voor mika.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb vandaag voor mika een nieuwe pyjama gekocht, een nieuwe winterjas 2 nieuwe broeken en een nieuw truitje gekocht.

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    leuke dingen allemaal. Dat mini loco is dat er ook al voor 2-3 jarigen dan?

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik heb al het één en ander gekocht voor 5 dec

- memoryspel van bumba
    - puzzel van de droomtuin
    - puzzel met geluiden van pooh
    - speelgoedfototoestel

Voor Aelinn tot nu toe alleen een duikelaar. Dat vind ik wat lastiger omdat we nog zoveel babyspeelgoed hebben van Ivy

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow goed geslaagd dus. Klaar voor de winter nu?

Deel Deze Pagina