Balen van je nacht zeg. En dan ga je er ook op liggen hè, dat heb ik hier altijd.:x Maar goed zeg dat Ivy zo lekker gaat met plassen op de wc.
Aelinn heeft een slaapdag vandaag. Moest dr vanmorgen om 10 uur uiteindelijk wakker maken voor dr fles terwijl de vorige gisterenavond was notabene en nu net ook maar weer wakker gemaakt. Anders kom ik niet eens aan 5 flessen straks zeg. Ivy daarentegen vertikt het juist en staat te schreeuwen boven.
Hier heb ik de Wii maar aangezet voor de kids want het sombere weer maakt hun humeur niet echt beter. Karsten probeer ik op te houden want dan slaapt hij vannacht hopelijk beter en hoef ik er niet uit.
Zo, goedemiddag.. Hier vanochtend weer een goede dienst gehad. Zit alleen zelf met erge koppijn Da's minder.. Meiden slapen lekker gelukkig.. Ik ga zo nog heel ff liggen voor Esmée weer wakker word...
hoop t voor je dat ie dan lekker door slaapt. ivy is nog steeds aan het roepen telkens. Ben er al 2 keer heen geweest. Ben bang dus dat die niet gaat slapen vandaag. Aelinn is echt moe. had dr na de fles en luier ff in de box gelegd om Ivy weer te gaan tackelen en toen ik terug kwam sliep mevrouw alweer. Heb dr maar ff lekker op dr zij gelegd want dr hoofdje telkens draaien helpt niet. die voorkeurshouding is superhardnekkig
Tja dat is niet anders en is part of the job. Daarom vieren we het ook volgende week. Op het werk weten ze dat hij jarig is dus dat wordt vast gezellig.
Dan kan ze ook moeilijk haar hoofdje draaien als ze op haar zij ligt. Misschien als ze niet slaapt dat ze dan vanavond beter slaapt?
Omdat ik dit jaar zelf kerstkaarten ga maken waar ik een foto op wil plakken van de kinderen mag ik dan vragen of 1 van de mama's hier deze foto wil bewerken in kerststijl?
hihi ben gister al geweest en ging moeizaam met rug, had beter vandaag kunnen gaan! paar leuke dingetjes gekocht.
Ik heb wel een hele serie met foto's geschoten voor op de kerstkaart dus daar moeten we een leuke van uitzoeken.