Ja, dat weet ik. Maar zoiets gebeurd altijd in een week dat het je niet uitkomt en juist nu ik vrijdag een hele dag extra moet werken (wat dus NOOOIT voorkomt) Gelukkig is Arinde redelijk flexibel en zal ze zich best wel vermaken hoor. Ze zal hooguit van het weekend wat moeier zijn, maar ja, dat zijn wij ook
Dat doe ik ook. Ben allang blij dat ik het zo makkelijk geregeld kreeg. Mn moeder zou er nog even een nachtje over slapen, want ze had eigenlijk 3 afspraken staan voor donderdag. Maar die waren makkelijk af te zeggen, want dit was toch wel erg verleidelijk Dus officieel hoor ik het morgenochtend pas, maar ik weet toch voor 99% het antwoord al
Lin, het is idd even niet anders met de verschillende oppassen mja tis onmacht en komt vast allemaal goed... Daantje balen dat Finn weer zo onrustig is... FF wat betreft mijn issue...ik was zelf niet in slaap gevallen, gewoon "bezig" geweest zonder de tijd in de gate te houden. Had ik maar een slaapje gedaan (denkend achteraf) hihihi. Mja kids in bad gedaan na het eten, Lo kwam na het badje toch weer voor een fles en heeft 100cc gedronken (en zoveel had ik ook gemaakt) ze zit nu op 560cc van de 675cc die ze zou moeten drinken....dus ze zou nog 115 moeten drinken. Ik maak haar om 23:45 uur maar wakker voor een fles en zie wel hoeveel ze drinkt en zie wel hoe we de nacht door komen. Morgen is mijn "uitslaap-dag" gezien Tygo naar KDV gaat en Hugh hem brengt. Ze hebben morgen een "Pyjama-Feestje" op het KDV, dus in pyjama brengen (wel gewone kleding meenemen als ze gaan buiten spelen) dusss dat wordt idd feest. En Tygo heeft mazzel want vrijdag hebben ze het ook!! Dus Tygo maakt het dubbel mee...en voor ons makkelijk om hem in pyjama af te leveren scheelt weer ochtend stress met aankleden whahahaaha
Nou, normaal kan ze nooit veel doen omdat ze een uur rijden hier vandaan wonen. En haar gezondheid is ook niet al te best. Maar omdat Arinde nog zoveel slaapt 's middags durf ik het best te vragen, dan gaan ze lekker samen slapen Dus voor oma is het echt een dagje uit!!! Opa zal wel jaloers zijn
heerlijk toch. lekker van genieten dan . zo heeft mika 2 keer foto's maken. vandaag en donderdag is de fotograaf er dus mag ie 2 keer op de foto
Nou ben weer klaar met bijlezen whahaha. Moet eigenlijk nog de troep opruimen mja...morgen weer een dag. Dan heb ik alleen Lo dus kan ik meer mijn ding doen zeg maar zonder dat er 1 aan mijn been hangt. Smiddag's ff vragen of paps of mams ff op komt passen dan ga ik de laatste spulletjes voor Lo's kamer kopen... Dan hoop ik dat ik het weekend wat kan doen, en dan moet ik nog ff op zoek naar leuke (goedkope) Baroklijsten...
O, ik dacht dat je al die tijd geslapen had maar goed, je hebt dus even lekker de tijd vrij gehad om iets te kunnen doen. Dat is maar weer gebeurd in ieder geval! Lekker dat je Tygo in pyjama af mag leveren, dat scheelt inderdaad een hoop gedoe!!!
Hahaha, voor oma idd een extra relax-dagje! Zal ze vast niet erg vinden. En van een dagje met je kleinkind doorbrengen krijg je volgens mij ook wel weer energie .
Oh bij Tygo komt ie over 2 wkn. Deze maakt alleen geen "portret" foto's maar van die spontane foto's. De kids hoeven dus niet te poseren Alleen komt ie op een dag dat Tygo dus niet aanwezig is maar alle kindjes die op de andere dagen zitten mogen tussen 9 en 11 komen...
Lin, mijn moeder woont dan 3 deuren verder maar haar gezondheid is ook niet opperbest. En Tygo en zij gaan altijd samen slapen tussen de middag hihihi. Ook in 1 bed, lekker knus...
Meiden, ik ga er vandoor. Heb ineens mega buikpijn (tijd van de maand), dus ga lekker douchen en dan fijn mijn bedje op zoeken. Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!