doe je dat ja.. daarna nog ff hem helpen , zodat het helemaal goed is, en als hij dan bij komt, zeg je hem tussen neus en lippen door: de inrichting voor Lo's kamer komt rond de 500 euro uit, maar dat vind je vast niet erg he? Knipper knipper met je ogen...
Zoo daar ben ik weer even! Dansles was leuk. Beetje dansen op kabouter plop en k3. Indi vond het erg leuk en af en toe was ze een beetje commediant aan het uithangen. Gingen ze tijdens de les zogenaamd slapen op de grond dus alle kindjes en juf gaan liggen. Indi springt op en roept ''Iedeeen wakker worden!!'' Maar ze vond het zo leuk dat ze niet eens naar huis wilde dus wel voor herhaling vatbaar. Vriendin van mij was ook mee. Zij rookt en gingen tijdens de les even naar buiten omdat zij er een wilde opsteken dus toen we weer terug kwamen riep Indi dolgelukkig ''Papa mama is weer!!''. Dus iedereen dacht dat we (vriendin en ik dus) een stel waren hahaha..
Oke de 2 buurkatten zijn binnen...(tuindeur staat open) 1tje van 2 jaar en een kitten van nou wat zal het zijn een paar maanden hihihihi
Pff nu moet ik mezelf even een schop achter mijn kont geven en de voortuin verder gaan doen. Tot later
Kwebbels kom ik speciaal vanavond online voor de foto's Succes met de tuin.. Ik moet mezelf nu echt naar de supermarkt schoppen anders hebben we geen avond eten... Ga maar wandelen ipv met de auto en doe alleen de kleine boodschappen en doe morgen middag wel de rest (krijg overdag nog kraamvisite)...
Zo hier een ongeplande poets-/verdelgingsmiddag achter de rug. Had al een poosje last van hele kleine beestjes in huis. Nu ben ik er achter waar het van kwam.......een open zak vogelvoer in de bergkast. Echt overal in de bergkast (in de keuken) bleken ze te zitten.....heb werkelijk waar staan janken omdat ik gewoon niet wist wat te doen en waar te beginnen. Heb spul gehaald tegen ongedierte en mijn lieve pap is in de auto gesprongen om me te komen helpen. We zijn vanaf half 12 bezig geweest tot zo'n 16 uur....maar alles is schoon en weer beestjes vrij!
Nu ik dit lees vraag ik me in ene af hoe het met die collega is die op hyves?? een soort en met afscheidsbericht had geplaatst en dat je hem ook niet kon bereiken. Is hij nog boven water gekomen?
Leuke banner, jammer dat je alleen de jongens er niet zo duidelijk op ziet staan. En dat je niet zo lief bent tegen de jongens is niet zo verwonderlijk. Neem de tijd om het nieuws van je vader een plekje te geven. Weten de jongens het anders zou je het eens met ze kunnen bespreken op hun niveau.
Ik heb mijn 2e cursus dag van de BOA gehad vandaag. Eigenlijk is meer de stof behandeld van vorige week (we hadden een andere docent) enwe hebben ook weer met Processen Verbaal geoefend. Dat ging super goed. Ik had van de 30 punten die je kon halen er 28 en ik moet er 24 hebben om te slagen voor dat onderdeel. Vanavond ben ik niet online want dan ga ik lekker voor de buis wanneer de kids op bed liggen.
Ik ben ergelijk weer vandoor want zou voor de buis gaan. Ramoontje en alle anderen die nog online komen fijne avond nog.