Kan ik me ZO goed voorstellen maar meid, het komt goed het begin is er... Kijk naar Tygo, die is veranderd in een Papagaai Dusssssssssssss nog ff volhouden en voor je het weet kletst ie de oren van je hoofd hihihii
Oh senn kijk ff op mijn hyves (Gagets) daar staat een filmpje... Nou zo zit jij strax ook Tygo heeft er nl. ook een handje van...hihihihihihi
Kep hem net ook weer ff bekeken (het filmpje) ik kan er nix aan doen maar vind het zo'n geweldig filmpje
En tijdens je zwangerschap? Toen had ik er aanzienelijk minder last van... Tis gewoon weer de tijd van het jaar dat je er meer last van gaat krijgen. Tenminste dat geld voor mij in elk geval... Ga me nu echt es aankleden...tot zo... (Weet nog steeds niet wat ik aan moet )
Jah irri he, Tygo gaat op het "aan/uit" knopje zitten prutsen als ik (volgens hem) te lang achter laptop zit....
t werd bij mij juist tijdens mn zwangerschap meer dit keer gek genoeg. Ik ga het hele circus hier s optuigen en boodschappen doen
Ik merk het hier ook hoor, zeker als het weer omslaat.:x Ik heb nooit zo problemen om iets uit te zoeken qua kleding, heb nu eenmaal niet zoveel.
Beetje m'n eigen schuld.....heb de pil doorgeslikt en dan krijg ik altijd dubbel en dwars de rekening naderhand
Sann, succes met de boodschappen enne kep je toegevoegd hoor! Senn, GEWELDIG filmpje he! Succes bij de kapper! Enne ben aangekleed, Lo ligt nog in coma. Nou de beslissing voor mijn kleding (Senn, ik heb TEVEEL kleding) is gewoon basic.. wit shirtje en spijkerbroek (positie zit nog zo lkkr)... Ga ff mams bellen om te vragen of ze wil oppassen...
Oh is dat zo? Kep sowieso (slik al bijna 4 jaar denk de pil niet meer) meer last van mijn ongi naarmate ik ouder wordt