Zo, was ik ook weer ff.. Opa kwam onverwacht langs. Gezellig Maureen ligt al vanaf kwart voor 11/11 uur te slapen, omdat ik straks naar het cb moet. Esmée ligt er ook net in, want Christian heeft gister geregeld dat zijn zus of zwager hier straks komt zitten! Ze wisten nog niet wie kwam, maar dat maakt mij niet uit, want zo slaapt ze tenminste Moet zeggen dat ik me steeds beter begin te voelen gelukkig
nou lekker dan zeg dat ie toch gewoon weg ging. Hoe duidelijk moet je zijn. Wel bellen hoor als t niet gaat.
had gisterenavond de rottigste avond tot nu toe zeg. Aelinn was ook uit haar doen nog s, die was vanaf 12 uur smiddags al wakker tot 11 uur 's avonds. Kreeg kraamvisite van collega's. er worden altijd 2 avonden geprikt en dan een lijst opgehangen waarop mensen kunnen inschrijven als ze mee willen. Het was al naar 1 avond ingekort omdat er zich nog niemand genoteerd had en gisteren kwam uiteindelijk alleen mijn leidinggevende en 1 baliecollega. Was best gezellig maar wel met een erg bittere bijsmaak dat het verder geen hond interesseerde. Niet leuk. Vanmiddag voor controle naar de huisarts. Eens kijken wat de mogelijkheden verder nog zijn naast de antidepressiva. Ga nu Ivy maar s uit dr bed halen, die huilt en Aelinn dr tut geven want die ligt ook weet te sputteren. Hoop neit dat dit de volgende wakkerblijfsessie is
Je "klinkt" ook weer wat vrolijker. Lekker dat je toch even een oppas hebt voor Esmée. Leuke avatar trouwens.
En ik heb zoveel tijd over omdat er zo weinig werk is dat ik tussendoor lekker mijn studie kan doen zoals vandaag.
Nou dan weet je dat ook gelijk weer waar je staat op het werk.:x Ik snap precies je gevoel want dat heb ik hier ook al heel lang. Ik hoop dat de ha wat voor je kan betekenen en dat de meiden zich vanmiddag een beetje gedragen.
bedankt voor de beterschapjes!! gaat nu ff wat beter maar nu heb ik ruzie met dennis. hij stikt er maar in. blegh!! ben letterlijk 1 dag ziek, 1 dag, en meneer kan het allemaal niet meer aan!! en ik doe het %$#@^&*()@#BGHLRDGRRRRRRR al 9 maanden!!!!! lul....ben het zat en die pijn in mijn bek begint meteen nu weer op te spelen nu ik dit type.....
balen zeg dat er maar zo weinig van je werk komen . ga je wel met een psycholoog praten? is misschien ook een optie.
heb bij gelezen maar heb de puf niet sorry... ga ook maar weer ff liggen, beetje offertes doornemen want dat is dus ook nog steeds niet geregeld....ik ben gewoon zo moe van alles.....