Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    kan het me voorstellen meid :(. Is ook niet niks steeds die ruzies, die vreten energie juist nu je die energie zo hard nodig hebt.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En je hoofd staat nu vast niet naar waar we het laatst over hadden.:)

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Finn was een kilo aangekomen vanaf zijn geboorte! weegt nu 4780 kg. en is 55 cm groot!
    Ze was erg tevreden over finn, hij was al heel sterk in zijn nekje en draaide al liggend op zijn buik zijn hoofd van links naar rechts dat was ook al erg knap. Verder dacht ze aan reflux. Moet nu friso standaard met de comfort mengen en meer in de fles doen ;), dan dacht ze dat hij een stuk rustiger zou zijn. Maar natuurlijk was ie daar de rust zelve. En finn had links een klein beetje een afgeplat hoofdje, maar moesten er nu goed op letten op de voorkeurshouding dan zou het over 4 weken zo goed als bijgetrokken moeten zijn...

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt positief allemaal.:)
    Zou hij dan door de mogelijke reflux zo last van zuur hebben waardoor hij 's avonds zo vaak moet huilen?:(

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja ze dacht beide. en nog honger, en last van reflux :(. vind het zo zielig! en dan laten wij hem gerust 2 uur brullen :(

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je kan toch niets aan doen dat hij zo moet huilen.;)
    Ik hoop dat de voeding snel aanslaat en hij het wat beter binnen kan houden.

Zou het hem helpen dat je hem misschien in een wippert zet en dan iets omhoog zodat het eten/zuur niet zo snel terugloopt dan wanneer hij helemaal plat ligt?:(

7. :( dikke knuffel voor jou

8. Juist en als ze zelf ziek zijn dan gaan ze bijna dood! ;)
    (beetje neusverkouden)

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    weet ik niet valt te proberen natuurlijk

10. Herkenbaar helaas...hier is er ook nooit echt interesse in je!
    Hoe het gaat etc...
    vervelend hoor en je voelt al niet goed en dan ook nog dit van je werk.
    Dikke knuffel voor jou

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dus laat staan dat ze de verzorging van een kind en de toko 1 dag moeten runnen.:x
    Misschien is het juist wel goed voor hem om dat een paar dagen te doen Ling, misschient krijgt hij dan (waarschijnlijk tijdelijk want ze vervallen snel weer in hun oude patroon terug) wat meer waardering voor je.:p

12. :(
    En misschien wat van dat johannesbroodpitmeel (ben de naam even kwijt) erdoor?
    Deed ik bij Mees ook en later ben ik overgegaan op AR van nutrilon.
    Mees spuugde gelukkig niet zo erg als Steijn, die heeft tot 14 maanden met een slab om gezeten omdat continu alles eruit kwam.

ben met beide heren zonder enig overleg met CB op AR overgestapt trouwens (we moesten ons niet zo aanstellen zeiden ze letterlijk) en dat werkte erg goed.

13. Die van mij vlucht altijd naar zijn moeder! ;)
    Ben ik 1 dagje naar de sauna met een vriendin

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

probeer eerst eens dit, en ze zei ook nog iets van infacol ofzo? volgens mij gebruikt of gebruikte sann dat ook?

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hier ook hoor, als ik een dagje weg ben, dan gaat ie ook naar zijn moeder toe met de kids om daar hout te zagen en dan zit schoonmoe er mee opgescheept ;);)

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemiddag:D

KK fijn dat je je beter voelt!

Sann wat ontzettend balen zeg van je werk dat er zo weinig animo is :$ En ook voor de andere wat ik las. Op mijn werk is dat helemaal niet zo. Een collega is nu met zwangerschapsverlof en volgens mij is er tot nu toe elke week wel ff een collega langs geweest (En we zijn maar met zijn 5en).

Ling wat ()#$*)( zeg :( Laat hem maar lkker in zijn eigen sop gaar koken en ga jij ff aan jezelf denken!!

Senn vlgens mij heb ik iets gemist maar studie?

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Daantje wat rot joh dat Finn zoveel huilt 's avonds hopelijk gaat het snel beter.

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik ga nog eventjes proberen mijn ogen dicht te doen voordat mika weer wakker wordt.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou oké cursus dan.;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0