Hoi ladies Silla wat ongelofelijk zeg van die boete. En hoe hoog Enne, fijn dat de kledingkast in elkaar staat!! Sann wat ontzettend goed dat je toch ha gebeld hebt!!! Esther wat een leuke foto´s!!! Senn hopelijk heeft Maarit niet te veel last en wat een schrik zeg van Karsten en Sven (alhoewel het wel lief bedoelt is). Vielen ze echt vanaf bovenaan helemaal ? Daantje GEFELICITEERD!!
Hier een lekker dagje alweer achter de rug. Eerst vanmorgen richting werk. Toen een bakkie bij mijn schoonmoeder, daarna door voor een bakkie bij mijn ouders, daarna in de regen naar huis gefietst Toen gelunched en door naar peuterdansen. Daarna Indi op bed gelegd en zo komt manlief thuis met eten Daarna met mijn zus op stap naar het winkelcentrum en even bij kletsen en dan komt miscshien nog een vriendin langs.
Hoop dat Hugh onderweg is want kep geen zin om met Lo door de regen te gaan om Tygo op te halen... Ze begint overigens weer onrustig te worden en gezien de tijd is het weer etens tijd...
Weet ik tis ook mijn eigen schuld...maar dat betekent wel dat we héél erg op onze centjes moeten gaan letten de aankomende tijd...
We gingen er ook vanuit dat het een positief gesprek zou worden want we kunnen goed door 1 deur met de juf.