Niels is vandaag maar eens gaan bellen waar onze keuken blijft. En die was binnen. Ze kunnen hem maandag en de paar dagen erna komen plaatsen of pas in november of december. Uhhhhhh nou doe dan maandag maar. We kunnen dan 3 dagen niet koken maar we hadden al een voorraadje "klieken" dus we kunnen iig warm eten de dagen dat we thuis zijn.
Daar zei ik ook de dagen dat we thuis zijn. Nu maar hopen dat Karsten niet beroerd wordt en het met bakken uit de hemel komt die dag want dan is er ook geen lol aan te beleven.
Heb ik niet meer gelezen, sorry...en nu is het natuurlijk weekend . Ik zal morgen voor ik naar Daan ga even hier bij de apotheek kijken of die toevallig weekenddienst, maar volgens mij heeft die dat afgelopen weekend gehad... Ik laat je morgen wat weten!!!
Silla: wat vervelend van die boete............ Zou je er niet toch een telefoontje aan wagen?? Zodat je de situatie uit kunt leggen, je hebt het immers niet met opzet fout gedaan... Je kunt het altijd proberen toch?!
Tegenstrijdig hè. Als ze hier uit logeren zijn dan ben ik blij dat ik even rust heb maar ook weer superblij dat ze thuis zijn omdat ik ze gemist heb. Is heel normaal en hoef je niet voor te doen.
ja gelukkig heel veel beter! heb vandaag maar 2 pcm en 1x ibu 600 ingenomen dus dat gaat de goede kant op!! jippie!! ik heb gewoon ook pijn in mijn kaakgewrrichten en wang enzo gewoon van het lange open houden en das lastig bepalen waar de pijn nou precies vandaan komt. maar denk dat de ab miss ook wel iets doet hoor.