Die AB zal best wel wat doen, want die krijg je echt niet voor niks. En naar wat jij omschreef aan pijn, heeft er echt wat zitten wringen..... Ben blij om te "horen" dat het beter gaat!
anders ik wel!! vanmiddag was het wel weer wat zwaar maar van 3x 600 + 3x 1000, naar 1x 1000 en 1x 600 verspreid over de dag vind ik niet gek!! die pijn was echt niet normaal. heb nog nooit zo'n pijn gehad. echt heel naar. dus wrs heeft er idd iets gezeten wat geen goed deed!
eh echt heerlijk!! had net al boodschappen gedaan dus ben nu "vrij"!! (normaal ga ik altijd pas als justin op bed ligt) oh die was gister trouwens thuis van kdv en vanochtend was hij dus zo vrolijk, maar niet willen he!! dus toch naar school gebracht en hij was de hele dag vrolijk en lief en had geen één keer gehuild!! dus goede zet geweest!!8) (anders had ik volgende week weer een drama ben ik bang)
hihi tis niet zo heel bijzonder hoor maar was er wel blij mee. ik had s ochtends nog gebeld of het ging en gelukkig ging alles goed. Toch wel fijn als ze het weer naar hun zin hebben