gaat goed, 1 is nu aan het spinnen en 2 aan het slapen al was jur vandaag een draak voor zijn papa, hele dag klooien, hangen en niet willen slapen... maar twan was gelukkig wel superlief vandaag
had mijn oppas gister arm uit kom, dus kon niet oppassen, dus gingen voor het eerst een dag naar mijn zus... weigert twan daar uit fles te drinken....
moest even nadenken hoor!! gelukkig toch nog 1 lief v oor papa!! altijd fijn, om dan thuis te komen, niet?
Dat was Joost idd.... Het nageltje zit er nog steeds op. Hij heeft al een paar dagen geen pleister meer om, nageltje is wel wat donkerder gekleurd (of de huid, dat weet ik niet zo goed).... Verder blaast ie er af en toe nog tegen of zegt "mama.....poets", dus hij voelt het nog wel.... En Rick heeft 'm vandeweek in die vinger gebeten x), dat helpt natuurlijk ook niet....
was waarschijnlijk iets met gekolfde melk mis, viezer had raar gedaan... uiteindelijk heeft ze hem een flesje flesvoeding gegeven en dat dronk hij namelijk wel....
En het was dat ik het 'm zag doen.....want toen ik vroeg wat ie aan het doen was weigerde hij (heel lang) antwoord te geven. Na enig aandringen gaf hij dan toch eerlijk antwoord....en kon ie alsnog naar de gang vertrekken. :x
precies, voelen ze toch aan... waswel superblij dat mn zus flesvoeding in huis had, anders werd 'tnatuurlijk wel problematischer
Heb me rustig gehouden.....moest 'm indringend vragen wat ie aan 't doen was (maar ik had het gezien, maar dat wist hij niet ) en na lang aanhouden kwam er toch wel een eerlijk antwoord (gelukkig!). En toen kon ie dus fijn even op de gang gaan nadenken.
is ook moeilijk, je fouten toegeven, zeker als je weet dat je dan straf krijgt... vroeg van de week aan jurre 'wat doe je?', kreeg als antwoord 'stout!'
Een geluk bij een ongelukje (en wel fijn dat Twan de FV dronk, want sommige kindjes weigeren dat als ze BV gewend zijn.....)
hahaha, die Jurre!!!! En óf dat ie ook wist dat ie iets deed wat niet mocht!!! Ik dacht dat we de bijtfase nu wel achter ons gelaten hadden, maar helaas.... (en zelfs het terugbijten helpt dus niet ) En dat alles alleen omdat Joost iets pakte waar Rick mee aan het spelen was... Maar Joost is ook geen lieverdje op het moment hoor, want die slaat ook zomaar zonder aanleiding Rick op zijn hoofd, rug/buik of nek en mij trouwens ook (recht in mijn gezicht, van de week :x)