tegen die tijd had hij een loeihonger heb helaas dus vandaag mijn hele aangelegde (met pijn en moeite) voorraad voeding weg moeten wegmikken:x wel leuk, haar zoontje (2 maanden kleiner dan twan), ging het beter doen omdat twan en jurre er waren toch nog leuk dan!
jurre doet het alleen bij dante, die gaar hij bijten als hij boos is. en dante gaat op zijn beurt slaan (lekker stel met zijn 2)
is zeker lastig, maar bijten accepteer ik gewoon niet!!! Ook al wordt het opgebiecht . Máár heb 'm wel gezegd dat ik het fijn vond dat ie het wel eerlijk had gezegd
ze weten het zooo goed dat iets niet mag!! kan er wel om lachen. alleen niet fijn als ze weten dat je wel eens om kan lachen
idd. bijten schoppen slaan, ik hou er ook niet van. en dat laat ik ook weten hoor als het gebeurd. heb ook wel eens geprobeerd terug te slaan maar dan moet hij er alleen maar heel hard om lachen (echter schateren) dus dat werkte niet... maar goed dat je hem geprezen heb voor het opbiechten want dat werkt zeer wrs beter dan alleen straffen.....denk ik....
ik ga s voorzichtig proberen of ik er eentje in de box kan leggen. Hoop dat ze blijft slapen, kan ik ook ff reageren op alles wat ik lees.
en terugslaan is eigenlijk ook geen optie....want dan doe je zelf waar je hem voor straft.... En geloof me, het gebeurt me helaas echt wel eens hoor, dat mijn hand uitschiet ..... Eigenlijk is alles wat je terugdoet, niet goed ....maar soms "in het heetst van de strijd"...... Kan de beste overkomen, denk ik dan maar.....
.... Ik heb er eentje waarvan ik het al zei toen hij nog maar 6 maanden was (Rick) en van Joost heb ik het nooit gezegd/gedacht, maar da's echt een gevalletje "stille wateren hebben diepe gronden"....en ondanks zijn "lieve" duimpie....laat ie zich niet ondersneeuwen (zij het dat ie het op een ongelukkige manier doet nog) .