Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou dat was de eerste en de laatste keer hoor!! ;) wilde eens zien hoe hij zou reageren en dat was niet best!! whahaha en het erge was...ik moest ook lachen:)

maar je hebt gelijk, beter niks terug doen...en gewoon op de gang zetten en tot rust laten komen! ;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier heeft Rick eens zo'n periode gehad dat ie werkelijk waar de hele dag aan alle knopjes van de stereo, tv, dvd, video etc. zat. En dan tikte ik 'm nog wel eens op zijn handje......maar toen ging ie dus terug"slaan".....;)

En als we nu wel eens zo'n bestraffende vinger geven, dan krimpt ie in een alsof ie dagelijks een pak slaag krijgt ;):)

3. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    ;)

toch ook goed dat hij zich iig niet de kaas van zijn brood laat eten!!
    Ik wist wel dat justin ook zo was, instinct denk ik ;)

4. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    oei das ook niet goed. Maar ik geloof je dat je dat niet doet :p!!!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    net als dat ik het van Rick van begin af aan voelde....

En zeker is het goed hoor, dat Joost zich niet op zijn kop laat zitten, maar ook hij moet leren, dat slaan niet mag....;)
    Maar wat ik bijv. nooit achter 'm gezocht zou hebben, is dat ie zo kon gaan liggen brullen op de grond (of wat ie tegenwoordig ook nog wel eens wil doen is heel hard gaan staan huilen tegen de muur aan)..... En het woordje 'pijn' is ook een uitkomst voor 'm....bij alles wat hem niet lukt/frustreert en waar hij dus om gaat huilen, is het 'pijn'...;)

Ach, beetje pit mag er ook best inzitten ;) :D

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    helaas, niet zachtjes geneog. Ze werd al; wakker zodra ik haar neer legde en huilt alweer. Laat haar maar ff.

7. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hihi dennis zegt dat ik een "forumvervuiler" ben omdat we zo zitten te beppen!! :D
    NOU EN!!!! :p

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    pffffiiiieeuuuwwww, gelukkig maar :p

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    hé, arm meisje toch......:(. Kon ze nou maar zeggen wat er was.... ;)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Als het 'm stoort, gaat ie toch fijn wat anders doen of ergens anders zitten!!! :p

Sorry Dennis :)

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    frustratie is hier ook een punt. pffff dan gilt ie echt: Lukke niet!!! met een hele hoge stem en huil ogen, en hij kan zijn tranen er letterlijk uitpersen!!:$
    druifje van me....
    en huilen tegen een muur!! hahaha ja die kennen we ook!! :D gelukkig nog niet op de grond liggen en krijsen (zoals die reclame waar die moeder het voor doet :D). En idd hij moet ook leren dat dat niet mag. Leren is hard he ;)

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    whahahah :D

13. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    kan je haar niet op je buik leggen en dan typen?? ;)
    even huilen mag ook wel he, als ze zich maar niet overstuur huilt denk ik dan maar. sterkte meid!! knuffeltje van mij voor jou en haar (zodat ze gaat slapen) ;)

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ff kijken wat ik onthouden heb hoor. heb azlles gelezen maar is alweer even geleden.

@Silla: jemig meid wat een enorm bedrag. Wat belachelijke hoog. Kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Vergissen is toch menselijk zeg. Krijg je neit eerst een waarschuwing. weet dat toen er op brommers ineens kentekens kwamen ik nog zo'n ding in de garage ahd staan waar ik dus een kenteken op had gezet maar had geen idee dat ie dan ook verzekerd moest zijn aangezien ie niet gebruikt werd. Kreeg toen een brief om me er op te wijzen dat ik dat binnen zoveel dagen meost regelen.
    @Senn: oei das schrikken zeg samen van de trap gevallen. Gelukkig geen letsel. Gelukkig dat Karsten weinig last heeft van de waterpokken
    @Ramoontje: oei, dat mag idd niet zeg bijten. Wel goed dat ie eht toch eerlijk zei. Hmm, slaan is ook neit erg aangenaam. Lekker stel:D Arme mama
    @ling: fijn dat de pijn in je mond een heel stuk minder is.
    @Rensie: wat zonde zeg vasn je hele voorraad bv. heerlijk nu alweer vakantie.

De rest weet ik helaas niet meer.
    Ben vanmiddag samen met Aelinn gaan winkelen in rotterdam (zuidplein dus overdekt) Had een fles meegenomen zodat ik daar rustig kon gaan zitten en na de spits terug rijden. Heb ik net het poeder er in gegooid, valt er een rennend kind half tegen me aan waardoor die fles valt. Tja, had wel extra water en poeder maar die fles had op de vuile vloer gelegen dus kon ik echt niet meer gebruiken. Naar huis dus in de spits met een hongerig kind die een dik uur te laat pas haar fles kreeg. Minder. maar goed, toch wel lekker geslenterd gelukkig.

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost ligt gelukkig niet te stampvoeten ;) :D

Leren is hard, maar ook heel moeilijk.......en het sturen ook ;)

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    aggut, das een domper op je fijne middag. en dat soort dingen zal je altijd zien he! dat dat dan gebeurd. nou uiteindelijk toch alles goed gekomen en lekker ff eruit geweest toch?

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Minder van die fles, maar jullie zijn er wel even uit geweest ;).

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    das miss nog wel het moeilijkste!! :D

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nou dat zou fijn zijn he. heb net dr tut maar weer ff gegeven want ze lag te brullen alsof ze geslacht werd.

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    dat zeg ik!! :D

Deel Deze Pagina