helemaal mee eens. Ik zoek nog steeds naar Ivy dr gebruiksaanwijzing. Had gehoopt dat ie per ongeluk was blijven zitten en er gelijk met Aelinn uit zou komen maar helaas
balen sann dat de fles was gevallen.. had je hem niet ff kunnen omspoelen dan? hoe is het nu met haar?
tnx. als ze niet rustig wordt doe ik dat wel ja, maar heb liever dat ze ook s ergens anders rustig worxdt dan bij mij
de dop zat niet goed op de fles dus de speen was ook op de vloer gekomen. al die bacterien bij zo'n kleintje leek me neit goed dus die fles moest echt in de sterrilisator. Ze is nu ff rustig met dr tut. Ben benieuwd.
sann, heb je al een keer geprobeerd haar op d'r buikje te leggen? zowel maureen als esmée wouden allebei ABSOLUUT NIET op de rug slapen... zoo zielig als je niet weet wat er aan de hand is he? dikke knuffel voor jou meid!
Zal ik je dan maar uit de droom helpen ...........die gebruiksaanwijzing die vind je niet hoor ....en als je denkt dat je 'm hebt gevonden, dan verandert er ineens weer wat.
ja geprobeerd omdat Ivy sinds ze eht kan ook een echte buikslaper is maar nee. Ze wordt wel s rustig als ze op dr buik op mijn borst ligt maar dan zit ik elke middag en avond zo en das ook neit de bedoeling
geweldig ramoontje.. ben benieuwd of senn er morgen op heeft gereageerd.. zeg ling, heb jij nu ruzie met dennis na de opmerking van ramoontje?
brrr... vrees weer op een nacht slecht slapen voor mij Esmée is echt continu aan het hoesten in d'r slaap... Iemand nog tips, behalve luuf en bisolvon (heb dat al geprobeerd namelijk)
ja, ik weet t, alleen dat heeft ze de hele dag bijna en dat gaat helaas toch echt niet. Ge,lukkig is ze nu toch in slaap gevalen in de reiswieg
doorgesneden ui onder d'r bedje, hoofdeind een beetje omhoog.... Meer tips heb ik zo effe niet, sorry....