Hier had Tygo van zijn juffie een bakje met klei gekregen (ze was jarig) en hij is er HELEMAAL dol op hij heeft wel een 3 kwartier zitten spelen ermee. En ik moet zeggen...vond het ook errug leuk dus sjees strax in mijn Ma-Flodder outfit naar de intertoy;s en ga nog meer halen hihihihi. Zeker nu het slechte weer eraan komt is het wel fijn om dat soort aktiviteiten te doen....
hier nog geen klei geprobeerd. zal het toch ook s uit de kast halen. hopelijk probeert ze het neit op te eten
Ivy is weer lekker thuis. In de auto zag ze me al bij de voordeur staan en begon al blij naar me te roepen. eenmaal op de stoep rende ze blij mama roepend zo mn armen in. Heerlijk! Ze had het hartstikke leuk gehad bij oma dus tis voor herhaling vatbaar. Ze luisterd heel goed zei mn schoonmoeder. Hmm, daar kan ze het wel dus
ja sann bij andere kunnen ze wel luisteren, totdat ze daar ook heel eigen zijn en dan gaat het luisteren er ook af . Tenminste bij mika wel . blegh hier is het echt bagger weer. het waait en regent en wilde schoenen gaan halen voor mika...
zo, was ik ook weer mijn nacht is trouwens heeeel goed gegaan hoor silla esmée heeft nadat ik de tip van ramoontje had gebruikt helemaal doorgeslapen tot vanochtend 8 uur! niet 1x wakker geweest... heerlijk! vanmorgen met christian en maureen gewinkeld. esmée was bij de buurvrouw de buit: (schrik niet ) - cadeau maureen - beloningscadeautje esmée - nog klein cadeautje esmée - broekjes maureen - leren slofjes maureen - dekbedovertrek - broek voor christian - rompertjes maureen vanmiddag alleen nog ff de stad in geweest.. buit: 1 vest voor mezelf 1 trui voor mezelf kleine dingetjes bij de action nu straks als maureen wakker word boodschapjes doen.. gister is de taart van christian zijn zus binnen gekomen.. hij is mooi! ! !
Het was zeker gezellig! Rick heeft onderweg ook nog eventjes geslapen in de auto . Weet je de sitenamen nog?
Ik ben blij dat het bakje water met luuf geholpen heeft!!!! Heb je nog gekeken naar die luchtbevochtiger? Want da's dan echt wel een aanrader .
Weer een korte nacht dus. Wel lekker dat je nog even terug kon omdat Ivy er niet was. Wat zal je blij zijn dat ze er weer is.