Lekker hoor KK! Hier een leuk dagje achter de rug. Lekker naar de markt geweest. Lekker kaas gekocht, brood etc. En Indi krijgt natuurlijk bij de meeste kraampjes wat te smikkelen dus die vind het allang best Daarna weer richting huis en lekker met haar een schilderij gemaakt...Vond ze ook hartstikke leuk! Nu is ze met papa op stap...Lekker buurten in een tentje waar manlief wel eens wat gaat drinken op zaterdag middag, die organiseren ook wel eens een kinderdisco dus Indi vind het daar prachtig. En daar tegenover zit de italiaan waar ze dan een ijsje gaan eten Ik heb lekker boodschappen gedaan, bloemetje gekocht voor op Indi haar kamer, Koelkast uitgemest en schoongemaakt en nu ff lekker niks. Heb nog geen honger dus kijk wel ff wat we met eten doen. Vanavond een verjaardag van een collega, super gezellie
Ik hoop het ook Sen. Nou heb een foto van dansles op hyves gezet, is maar 1tje en helaas niet zo n goede maar omdat dus de batterij op was had ik er snel een paar geschoten..
Ik heb die film Allstars ook echt grijs gekeken..Hij ligt nog steeds bij mijn ouders...Pff..Arme kinderen en partner ook Ik ga manlief maar eens bellen waar hij blijft met die kleine haha...Die vermaken zich geloof ik wel.
wat een leuke foto's daantje! ik zie het wel tegemoet komen senn, wat goed van maarit! kwebbels, klinkt als een leuk dagje.. hier vanmiddag wel ff geschrokken.. een vriendin van mij heeft een kaarsstandaard achtig iets op tafel staan met lampenolie erin.. wij hele tijd maureen in de gaten houden.. christian ging op een gegeven moment met onze kameraad even achter de computer. ik was ff aan het kletsen, begint maureen ineens te hoesten.. had ze dus lampenolie ingeslikt! wij op de fles gekeken. stond erbij: bij het kleinste slokje DIRECT contact opnemen met de arts. Dus HAP gebeld en moesten haar in de gaten houden. als ze sneller gaat ademen of koorts krijgt, gelijk bellen en ws langskomen.. maar tot nu toe lijkt het goed te gaan... pffff...