Ik ga me eens klaarmaken voor vertrek. Ik denk tot morgen want eer ik vanavond terug ben en de kids op bed heb liggen dan wil ik zelf ook naar bed. Fijne zondag nog allemaal!
Nou gisteravond had ze weer wat last van Diva Drama maar vandaag is ze heel alert/lachen en drinkt zelfs errug goed (laat ik het afkloppen). Ze zit nog steeds op de 100cc mja het gaat gewoon schoon op... Probeer in de ochtend en de laatste avondfles een fles van 135cc te maken maar dat gaat gewoon (nog steeds) niet op.
Ik hoop het, alleen de doos is open geweest... Die andere is 10 euro goedkoper mja die is wat simpeler maar toch erg leuk
Nou die was op stap geweest met de vrienden na de verjaardag. Die kwam kort nadat ik weer op bed lag en aan het voeden was weer thuis. Vanmorgen werd Tygo laat wakker Hugh is naar beneden gegaan maar toen ik beneden kwam zag ik al dat ie gewoon op de bank had liggen maffen en Tygo aan het spelen was. Ik ben toen met Tygo gaan kleuren/blokken bouwen en daarna kleien. Het was mooi weer meer gezien we snotterig waren besloot ik toch lkkr binnen te blijven. Tygo en Hugh zijn gaan slapen en ik en Lo bleven beneden, ook ik ben uiteindelijk even op de bank in slaap gevallen....
De mannen zijn toch maar ff buiten gaan voetballen. Tygo werd were een beetje baldadig (ondanks dat ie best lang geslapen heeft) dus ik dacht die moet ff buiten uitrazen want anders wordt het nix strax. Straks ff aan het eten beginnen, dan met de hele familie douchen/in bad...en dan mss nog ff TV kijken oid want krijg Tygo na zo'n lange middagtuk nooit meer voor 20:00 uur in bed. Dan ga ik de woonkamer opruimen en de laatste wassen opvouwen en dan vind ik het ook weer best voor vandaag. FF kijken wat ik morgen ga doen want die kou trek ik niet met mijn snotneus. Ik hoop ook dat mijn pakketje van H&M binnenkomt met mijn nwe winterjas!!
Arghhhhhhh nu staat mijn zwager weer hier in huis! Wat is dat toch.... Hij belde en Hugh zegt ja is goed? Dus ik zeg wat nou is goed? Hij komt niet langs hoor! Zegt ie, hij staat al voor de deur!!!!!!!
Silla, zou het niet helpen als je met Hugh afspraken maakt over bijv. 2 avonden dat er bezoek kan komen.... Ik zou er gestoord van worden als manlief overal maar ja tegen zou zeggen en steeds iedereen over de vloer zou komen...hoe graag ik ook mensen om me heen heb, wil wel nog het idee hebben dat het tenminste MIJN huis is.....
KK, wat een leuke foto's van je jarige meisje en wat een ontzettend mooie taart! Die was vast erg lekker.
KK gefeliciteerd met Maureen Leuke foto´s!! Balen van het einde van de dienst.. Silla balen dat er weer iemand langs komt hoor. Af en toe kan ik daar ook niet goed van worden hoor. Vind het niet erg om iemand spontaan langs te krijgen maar het is altijd als ik vrij ben en dan niet 1 iemand...Nee soms heb ik 3 keer achter elkaar iemand spontaan op visite. En dat is dan mijn vrije dag Vanmiddag lagen manlief en ik lekker in bed en ik heb de bel al express uitstaan maar dan staat er weer gewoon iemand keihard op het keukenraam te bonken. En niet 1 keer nee dat gaat gewoon door :x
Hier wel een lekker dagje gehad. Lekker wezen fietsen vanmorgen met zijn 3en..Daarna Indi nog even een slaapje gedaan en daarna zijn we vertrokken naar verjaardag waar we ook bleven eten. Indi was weer lekker de commediant aan het uithangen dus dat ging prima hihi. Ligt nu lekker op bed en ik nog even lekker relaxen. Morgen hoef ik niet zo vroeg op gelukkig want manlief brengt Indi weg....
Zo, de taart heeft gesmaakt en het bezoek is weg Zat wel 20 a 25 man! Errrug druk, maar gezellig! Ze heeft leuke cadeautjes gehad: paarse bontlaarsjes bruine bontlaarsjes vormenstoof jurkje met legging jurkje met truitje zeepketting boekjes cadeaukaart hema cd met christelijke kinderliedjes schoentje, gemaakt van het geboortekaartje in een plastic bol handschoentjes, muts en sjaal draaidoosje met muziekje volgens mij was dat het zo'n beetje...