Juli Mama's 2008 - Deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door kwebbels, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik HOOP dat het goed komt.
    Zie het op het moment niet zo positief in.

(is niet met Chris, maar met teamleider van muziek.. misverstand naar mijn idee, maar niet van haar kant geloof ik.. mja )

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh jee. Hopelijk komt het nog goed :( Lijkt me niet fijn om anders muziek te spelen als er wrijvingen zijn..

Maureen is lekker verwend zeg!! Vooral dat schoentje van haar geboortje kaartje lijkt me leuk!! Hoe vond ze het zelf?

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Leuke kadootjes idd!!!!

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gelukkig maar dat het niet met Chris is, maar evengoed wel heel vervelend..... Hopelijk komt het idd allemaal goed.

5. Ze vond het een hele leuke dag geloof ik. Heeft genoten van alle aandacht :D

Oh ja, van de buren heeft ze deze knuffel gehad:

Bekijk bijlage 101764

Heeft ze een hele poos mee op de grond gezeten en alleen maar mee geknuffeld, dus die ligt nu lekker bij haar in bed te slapen. Had helemaal haar armpje erom heen geslagen :)

Het lijkt mij ook niet fijn spelen, als het niet uitgepraat is, dus er komt een gesprek met de leider van de gemeente, anders stop ik ermee, als ik niet geloofd en begrepen word..

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh, da's een leuke knuffel!!!! Hahaha, leuk he als ze daar zo lekker innig mee gaan slapen. Joost heeft ook zo'n knuffeltje (he Daantje ;))

Oei, dat klinkt niet fijn idd KK, hopelijk komt het goed, want het zou toch zonde zijn als je er mee stopt.....:(

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga afsluiten en nog evene en beetje tv kijken. Fijne avond nog, slaap lekker allemaal en tot morgen!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat is je meisje lekker verwend KK. Leuke knuffel ook.
    Wat vervelend dat er trubbels zijn zeg. Hoop voor je dat eht goed komt want anders maak je niet meer voor je plezier muziek.

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Er is er 1 jarig, hoera! hoera!! Maureen van harte met je eerste verjaardag!!!

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    KK vervelend zeg dat je een slecht gesprek hebt gehad, hoop voor je dat het snel weer uitgepraat word!

Sann hoe is het bij jou?

Silla wat vervelend dat Hugh nou alweer bezoek had!

verder weet ik het niet meer.. sorry!

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    @ hier nog steeds twee zieken!! Jos is weer iets beter$ gelukkig maar want moet morgen echt naar school. Krijg morgen een hepatitus B (weet niet of het zo goed gespeld is) prik en als ik die niet krijg mag ik geen stage lopen.

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

Prachtige taart trouwens!!!

en de rest van de foto's ook!

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kwebbels & Ramoon, ik heb idd ook tegen hem gezegd dat ik het niet tof vind!
    Ik haat "spontane" bezoekjes...zeker op mijn vrije dag. Ik zie er dan niet uit, het is vaak zo dat ik dan pas voor dat ik ga slapen de woonkamer opruim (gezien het geen zin heeft met Tygo) maar gewoon vind het niet prettig.

KK, Mau is lekker verwend fijn dat het zo gezellig was...

Liset fijn dat Jos in elkgeval weer wat aan de beter hand is...

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier hebben we allen lang gebadderd...
    We waren pas om 20:45 uur klaar. Eindelijk tygo's nagels kunnen knippen zonder drama!

Nu ff NCIS L.A. kijken...

15. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Allemaal weer fris en fruitig:) hoe gaat het met de voedingen van Lo?

Veel plezier met NCIS!

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh kep met Lo op de weegschaal gestaan en ze weeg 5 kg precies...
    Dat betekend dat ze nu eigenlijk 125 cc per voeding nodig heeft (ipv 115cc)...

Ze heeft om 19:30 uur 100cc gedronken maar ze lijkt nu ook alweer trek te hebben...zal ik een klein flesje maken??
    Vond al dat ze zo lkkr uit zou komen met haar laatste avondfles mja dat gaat zo niet lukken natuurlijk..

17. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

ik gaf en geef eigenlijk altijd gewoon als ik dacht dat ze honger hadden. Sorry voor de late reactie was even Sebas op aan het halen, ga nu dus ook afsluiten, fijne avond nog!

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Geeft nix hihihi...ze slaapt nu half en ligt fanatiek op haar fopspeen te sabbelen...

Fijne avond!

19. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    wie heeft er SYTYCD gekeken??
    mennnnn, er was een dansstel dat moest vertalen dat ze een doodgeboren kindje gekregen hadden...hoe verzinnen ze het...maar heb gewoon met tranen op mijn wangen gezeten...:)
    wat een doos he!!

20. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    KK, van harte gefeliciteerd met Maureen!! (nog even op de valreep). hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad!!

Deel Deze Pagina