kan ik me voorstellen, je hebt veel andere dingen aan je hoofd nu. die gaan zeker voor! doe maar rustig aan. heb hier nog genoeg flanellen doeken liggen waarmee ik in kan bakeren
hmm hier een gevalletje van ik wil bij mama liggen en nergens anders. laat hem nog even liggen in de box, misschien dat ie toch nog in slaap valt. Hij heeft echt een voorkeur voor links . elke keer als ik hem op rechts leg ligt ie even later weer op links
mij maak je niet bang hoor, nog een kleine 2 weekjes en dan mag ie van ons komen hoor maar dit is dus volgens jou ook gewoon het voorwerk?? ik vind het nogal heftig...daarom
oh jullie bedoelen de hyves spelletjes. Ik dacht al Senn..eiland heb ik wat gemist heeft ze de lotto gewonnen Moet eerlijk bekennen dat ik af en toe de happy harvest doe en het vooral leuk vindt om bij de buren te jatten (kijken of je die hond kan omzeilen hahaha )
Heb je sab simplex al is geprobeerd? Dat werkt echt heel goed. Hier in nederland heet het infacol ofzo iets?
nee heb het nog niet geprobeerd. moet ik nog halen. maar goed, nu ligt ie in de box te huilen maar zie niet echt tekenen van krampjes... *zucht* konden ze maar zeggen wat ze dwars zitten.
ik zie je nog wel eens bij mij langskomen om te jatten heeft mijn hond je al wel eens te pakken gehad?
eeh ja denk het wel. Ik had het ook en was ook erg heftig maar deed uiteindelijk helemaal niks. Heb zelfs nog een keer een nacht in het ziekenhuis geslapen met een hevig slaapmiddel en pijnmedicatie om een nacht goed te kunnen slapen. Toen was ik een week of 36 zwanger denk ik en Mees is pas met 40.5 weken geboren
nou ga even met mijn mannetje bezig houden, leg hem even in de wandel wagen en dan rij ik wel even met de wandelwagen hier door de kamer
let op dat je m niet teveel geeft meis, want 180 is wel erg veel. Kun je niet in dat topic van de voedingsdeskundige hier ff wat vragen>