ik ga ff verder moet nog 2 brieven klaar maken. hopelijk straks mijn autootje weer ophalen. De kofferbak ging niet meer open. Tasje van Mees zat er tussen oh en mijn site is bijna af en ik vind dat hij erg mooi wordt.
heb hem nu in de wandelwagen te slapen gelegd met zijn jasje aan en zijn armpjes in zijn jasje, dus niet door de mouwen, hij deed meteen zijn ogen dicht en sliep meteen
Heb ik ook niet. Heb geen gaatje in mijn hoofd. Heb nu 2 eilandengeld en ik ga doorsparen voor een 2e eiland. Alleen met het oogsten gaat het hard met munten sparen. Iedere keer als ik 10.000 munten had kocht ik een papayaboom. Dan hoef je niet zo vaak te klikken om een level hoger te komen. Ieder level dat je hoger gaat kun je 5 stukjes grond erbij kopen om te zaaien.
ik heb geen eilandgeld..heb ik volgens mij ergens aan uitgegeven..weet niet eens meer wat en ik krijg er ook niks meer bij...
ik heb ook heel veel last van voorweeën gehad vanaf week 32 ofzo al en was ook flink heftig. Moest t soms echt wegpuffen.
ben nu met 1 voet de wandelwagen in beweging aant houden, hij werd wakker... . hier ook geen rust hoor vanmiddag. en vanavond moet leon ook nog draaien dus ben bang de de laate voeding en de nachtvoeding voor mij zijn
Ik vind Tiki Eiland voorlopig leuk genoeg anders kom ik helemaal niet meer achter de pc vandaan. En ik ben niet zo van het jatten. Enne de lotto leverde niet meer dan 15,- op.