Senn, idd tis in little Zandvoort gebeurt! Hier een flesje schoon op (maar 100cc) ze had bij mijn moeder om 12 uur nog 30cc gekregen. Ze lag weer op mijn arm te slapen maar wilde haar in de box leggen en..wakker... Ze ligt nu een beetje te pruttelen en te persen. Boven klinkt het ook eindelijk stil... Oh hoorde gister ook weer zo'n verschikkelijk hartverscheurend verhaal van mijn andere collega... In het kort.... 2wkn geleden werd er onverwacht teelbalkanker geconstateerd bij zijn neefje (22 jr), prognose leek goed te zijn. Neefje uber positief en ging met volle moed chemo in. Bij nader onderzoek bleek het al uitgezaaid te zijn naar longen en hersens. Er leek nix meer mogelijk te zijn, hij ging heel snel achteruit want hij is op 10-10-2010 en 10 uur overleden...(hoe verzin je het) Hoe bizar en zo snel, hij was nooit ziek, voelde wel een bultje maar dacht, gaat wel weer weg. Hij is uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan omdat ie telkens flauw viel.... 22 jaar en in 2 wkn tijd....
is ondertussen wel al een paar keer wakker geweest, maar even wiebelen met de wandelwagen en hij slaapt alweer
nou dan iets fris en de reclame is hier nog niet moet eigenlijk nog wel opruimen...straks nog even de droger aanzetten en de was opruimen
moet ook nog een wasje aanzetten . heb wel al de vaatwasser in en uit geruimd. Heb het in mijn hoofd al helemaal klaar wat ik gedaan wil hebben, alleen komt het er niet uit..
zo, aelinn voor de derde keer vandaag omgekleed. weer gespuugd. Kinderwagenbakbekleding is ook een beetje vies. pfff. Ik ga s proberen haar neer te leggen en wat was vouwen.
ik moet alleen de vaatwasser nog uitpakken...ik heb vanmorgen al stofzuigen gedaan, toilet beneden en de lades en de krantenbak in de kamer opgeruimd ik moet eigenlijk ook nog dweilen
oh nog wat grappigs, laatst was mika wakker van zijn middag slaapje, hoor ik van achter de deur papamama, papamama. Dus ik maak de deur open staat meneer me daar op te wachten met.... zijn pamper in zijn hand! had ie dus zelf zijn pamper uitgetrokken, en dat gezicht wat ie erbij trok echt zo van ieuw wat vies . je moet het horen en zien kan het zo niet uitleggen . maar was zo grappig!