dat heeft Rihanna ook eens gedaan, lag in de blote kont in bed...maar als ze een onderbroekje aanheeft doet ze dat niet
ja weet ik maar ja sommige dingen moeten hier echt elke dag, zo dan niet 2 keer per dag gebeuren, zoals stofzuigen (2 honden in huis)
Kep gister met haar op de weegschaal gestaan enne ook 5 kg precies... Nr 2 is wel ietwat te groot maar met nr 1 had ze telkens van die striemen om die spekbenen van haar
grr, en leon heeft zijn telefoon thuis laten liggen, dus weet punt 1 niet hoelaat hij thuis is en punt 2 of hij nog mee wil naar de kermis en punt 3 kan nu niet overleggen met hem wat we met de voeding doen, hier op het forum die voedingsdeskundige zegt dat we de comfort met de extra mogen mengen...
daarom hebben wij dus geen hond . heb er ook helemaal geen tijd voor. bij andere vind ik het leuk maar voor bij ons... nee dank je
haha ja finn ook . al heeft ie niet echt spekbenen. hij was lang zeiden ze op het bureau (55 cm). oh hier is er eentje aant snurken, dus die is ver weg
Ik moet precies hetzelfde nog doen, nou ja ik moet dan een was aanzetten en een aantal vouwen mja...dat vouwen kan ik vanavond op bed ook doen terwijl ik TV kijk Oh en ik moet mijn kipfilet nog in stukjes snijden om te roerbakken vanavond, wil het eigenlijk nog marineren mja...dan maar niet... ff een "coca-cola light break" voor mama hoor
ik vind honden hartstikke leuk, maar toen wij elkaar leerden kennen hadden we allebei een hond en dan doe je er geen eentje weg als het goed gaat en de oudste is al 12 jaar en we verwachten niet dat die nog jaaaaren leeft maar we weten idd niet of we hierna nog wel weer aan een hond beginnen, hoe leuk dat we het ook vinden
pff begin me nu brak te worden hier zeg.. heb ook behoefte aan cafeine . alleen lust geen gewone koffie en cola heb ik niet in huis.
zo is dat...even tijd voor mama! daarom zit ik tussen de middag als Rihanna slaapt vaak even achter de laptop...even ontspanning
die van mij vergeet zijn gsm nooit...hij zou eerder wat anders vergeten dan dat ding hoor (ben zelf geen haar beter hoor )
ik wilde vroeger wel altijd een hond . maar toen ik samen ben gaan wonen was dat geen optie meer, mede omdat ik toen nog 40 uur werkte en vond het zielig voor het hondje dat ie de hele dag alleen was. en nu met 2 kids zie ik het ook niet zitten . maar vind honden wel erg leuk, vooral golden retrievers en hoe heten die andere die erop lijken..