wie kan mij trouwens vertellen wat een goeie stoomeend is..ik wil graag zo'n ding hebben voor de voegen in de badkamer schoon te maken
Zooooooooooo... Koffie is op/ Reclame folders bekeken (veel leuke spulletjes gezien mja moeten ff op de centjes letten gezien ik nog een vette boete krijg van het CJIB)/Wasmachine op timer gezet (deze is dan klaar wanneer ik Tygo naar bed breng en kan ie gelijk in de droger)/ vd 3 droge wassen maar 1 gevouwen (deze zat in de droger de rest vanavond)/Vlees is gesneden en gemarineerd en staat te "trekken" in de koelkast)/Vaatwasser uitgeruimd... Nou vind het wel weer welletjes. Tygo zal strax wel wakker worden of anders maak ik hem uiterlijk 16 uur wakker. Het trekt hier behoorlijk dicht BALEN want ik wilde ff de deur uit met de kids...zucht zit Tygo weer de hele dag binnen...
Lies, sorry kan je er niet mee helpen, ik weet dat mijn moeder zo'n ding heeft maar gebruikt hem niet meer omdat ze het nix vind, ze moet alsnog schrobben en boenen... Daantje...tot later!