tis een electrische dus ik hoef alleen maar te duwen en het is een kleintje voor een klein stukkie gras
Ik zeg nix Nou ja tis maar weer gedaan en nu ff rusten... Ga er zo maar 1 uit bed halen...dan is het weer gedaan met de rust hier...alleen geen idee wat ik met hem kan doen. Want het regent hier...
Nou ga hem nu echt wakker maken, vanavond komt vervolg van Grey's Anatomy (die vorige week zo spannend eindigde) dussss dan MOET ie op tijd op bed liggen hihhihi. Ik heb maar wat wokkelchips en drinken klaar gezet dan kan ie dat strax lkkr op peuzelen en drinken. Lo begint ook al onrustig te worden (heeft dus al die tijd geslapen).... Nog ff naar de WC en salontafel opruimen en dan Tygo halen...
Nou da's lkkr! Maak ik Tygo wakker, roept ie als eerste (half slapend...) KOEK! Vervolgens krijg ik een aantal tikken op mijn arm en hoofd, gaat ie weer liggen! Dus ik zeg...Tygo zullen we chippies eten? Springt ie op..sjip! ship!!
dit is het vestje wat mausi van mijn moeder heeft gekregen rechter kant, bontkraagje van de mouwtjes zit ook bij het mutsje: Bekijk bijlage 101899
Zit met vrienden van Hugh op Facbook te kletsen... Zaterdag hadden we een verjaardag, ik ben niet gegaan omdat ik me beroerd voelde. Maar ze zijn daarna de kroeg nog in geweest en het schijnt een dolle boel geweest te zijn. Er zijn filmpjes van maar die willen ze niet op Facebook zetten maar ik krijg ze nog wel te zien. Hugh kwam o.a. met de verkeerde jas thuis. Hoe in godsnaam want zondag trok hij hem aan, nou ja poging tot want hij kwam er amper in en eenmaal aan kon ie zich niet bewegen. Blijkt hij de jas van een vriend mee genomen te hebben en ook die was zwaar verbaasd dat ie bijna "verdronk" in die jas die hij aan had, die is dus van Hugh whahaaha... Ben dus errug benieuwd naar de fimpjes en die gasten kennende is het ECHT een dolle boel geweest...