ja ik ken het wel, mijn schoonzus is daar toevallig vorig jaar ofzo daar ook mee begonnen. maar je moet volgens mij eerst zo'n infomap aanschaffen (a 50 euro ofzo) en dan moet je nog proberen mensen zo gek te krijgen de (namaak) parfum te kopen. Ik vond dat het uit het monstertje wel lekker rook, dus ik heb 2 soorten bij mijn schoonzus gekocht maar ik spuit er vrij veel van op en het blijft niet lang hangen. Maar ja daarvoor is het ook niet zo duur
met mijn eilandje gaat het aardig maar het verzamelen gaat zoooo langzaam zag idd dat zij er nu ook mee bezig was
Kan je dan niet wat meer land afgraven zodat je kan oogsten? Heb gemerkt trouwens dat de lelies ook veel opleveren maar weet niet of die bij jou nog op slot zit. Met de hoeveelheid land die ik nu heb levert het mij 20.000 munten per oogstbeurt op.
ik ben elke keer wel een beetje aan het afgraven... hmmm ik zou eens moeten kijken of dat nog op slot zit..zal denk ik wel
waar kun je trouwens zien wat het je opbrengt aan oogst want ik zie alleen staan hoeveel XP je opbouwt
O ik heb net deze veiling gewonnen. Die ga ik cadeau doen voor Niels zijn verjaardag. Nu nog even kijken of een 2e persoon mee wil voor dat bedrag. Met z'n 2en is natuurlijk leuker dan alleen gaan. Fotoshoot | De kunst van het fotograferen