Ik ben maar ff zo vrij geweest om alvast een deel 7 aan te maken Voor nog meer kletsplezier en leuke verhalen van onze opgroeiende kids
@ Gimena bha verstandskiezen trekken, succes dan maar!! Heb je trouwens nog getest? @ Roeltje goed zeg!!! @ Dees leuke spam hoor!!! En lekker genieten vanaaf!
Hoop dat iedereen veilig, warm en droog thuis is, wat een weer zeg. Hier een intensieve Maura dag, die is wat bewerkelijker met dr snothoofd . @ Dees; Goed van je dat je een frisse neus bent gaan halen en je hart hebt gelucht bij je ouders! Lijkt me goed het ook naar je zusje te uiten, anders blijft het je misschien zo dwarszitten? Vanavond lekker ontspannen thuis en hopelijk het weekend een beetje hulp als je ouders nog komen, lief van ze. Sterkte meid, hopelijk voel je je snel beter.
Zoo deel 7 alweer Net buiten geweest, was heerlijk maar kinderwagen door 20 cm verse sneeuw duwen is toch iets zwaarder dan normaal op de straat
whahaha jah kinderwagens zijn niet gemakkelijk met dit weer @Deel7: wauw, jah we kletsen nogal veel geloof ik *bloos* @Hier: nou kids liggen lekker op bed, wat zijn ze toch lief!!
@roeltje: nouja heb er niet met mn liniaal in gestaan maar met mijn fantastische inschat kwaliteiten maak ik er toch wel 20 cm van. Nee ff serieus er ligt hier wel echt goed sneeuw.
jeetje, nee dat ligt hier echt niet.. straten zijn alweer sneeuwvrij, alleen nog wel wat glad, maar goed te doen.. hier heeft het vandaag maar paar minuten gesneeuwd.. Brr heb het koud joh Is hier gewoon 21 graden in huis Verwarming op Lenn zijn kamer maar wat lager gezet anders zweet hij straks zijn bed uit
Hoi, Dees, leuke spam.. ( dat truitje heeft Beau ook ) Roeltje, wat loopt Lenn al goed!!! Stinkerbell, balen dat je pakje niet is gekomen, is het nog gelukt met het fotoalbum maken? Hier, heerlijke dag gehad met Renée. Lekker geknutseld, gewinkeld, samen de was gedaan, op visite geweest, boodschappen gedaan en cake gebakken en gekookt. Nikki en Beau hadden sinterklaasfeest bij Spoenk en sinterklaas had daar ook voor Renée nog een cadeautje achter gelaten dus helemaal leuk!!! Lekker gegeten en nu liggen ze heerlijk te slapen. Ik ga even leren en dan the voice kijken.... Fijne avond allemaal!!!!
@elmo Foto's zijn uitgezocht nu het boek nog maken. @all Nou mijn nieuwe bank staat er. helemaal blij mee. Hij is echt super netjes.
neemt ook Abbo. @manoe 1e keer deed het geen zeer alle daarna was niet fijn krijg oorpijn en keel pijn hopelijk dit keer niet. nee heb niet getest. ga ik ook even nog niet doen! wacht gewoon af @hier lucas is er nog niet man man ik haaaat wachten
ikke ook abbo @Stink: foto van nieuwe bank!! @elmo: klinkt als een heeerlijk dag met je kids super toch!
@Sneeuw; Hier is inmiddels ook een flink pak gevallen! Het is totaal niet praktisch maar het staat zooo mooi! @Roeltje; hihi zal ik ff wat sneeuw opsturen? @Elmo; Lekker dagje gehad dus, nu de kids weer tevreden op bed liggen? @hier; Net weer ff mijn ouders gesproken, mijn zusje had ondertussen ook contact gehad met mijn ouders om door te geven dat ze dus vanavond naar huis toe zou rijden en kreeg van hun ook ff de wind van voren...zij maakte allerlei verwijten naar me wat dus niet klopt. Na het gesprekje met ouders heeft ze mij gebeld om ff aan mij door te geven dat ze wenste dat ik het soort gesprekken niet meer met mijn ouders mocht voeren...Pardon??! Kom op zeg...zo krijg ik toch wel sterk het idee dat zij ff mijn leven zal bepalen, nou mooi niet dus. Maar goed kan nog een leuk gesprek worden zondag avond als ze weer naar ons toe komt. Mijn ouders komen morgenochtend aangereden en blijven dan tot zondag, jippie!
@ Gimena gelukkig dat het bij jou geen pijn deed ja de napijn is wel vervelend maarja dan ben je er wel vanaf!!! Jeetje goed zeg dat jij je zo goed kan inhouden met testen!!! Ik wil nu al testen maar moet nog 10 dagen wachten haha duurt lang!!! @ Sneeuw nou hier niet zo veel hoor!! hooguit een halve cm. En ze zeiden dat er langs de kust veel zou vallen! @ Stinkerbel leuk zeg een nieuwe bank!!! Wat voor een heb je? Zo gtst op pauze gezet ga ik nu kijken, had eerst even gedoucht ben de laatste 2 dagen zoooo moe dus ga weer optijd in me bed!! Hoorde vanmorgen Morris niet eens, hij lag al te huilen..dan was hij al zeker een half uur wakker arme schat, had zijn huiltje in me droom verwerkt! Droomde dat ik met een huilend kind fruit zat te eten in het oerwoud! haha maf! Gelukkig huilde hij nog niet lang want tussendoor brabbelde hij.
Dees Nooouuu waar slaat dat op??!! Hallo, zij moet rekening houden met jou hoor.. 1. je bent moeder én zwanger van nummer 2 en je kan niet echt zeggen dat het altijd even soepeltjes verloopt.. En 2. Zij logeert bij jullie dus heeft zich aan te passen.. Klinkt misschien hard, maar dit slaat nergens op.. Wat hebben je ouders gezegd? (hoef je niet te vertellen natuurlijk)
Dees, lekker steun van je ouders het weekend ennuh zondagavond is nog ver weg.... Ik wil ook nog meer sneeuw!! En ja kinderen slapen heerlijk, net nog even bij ze gekeken. Smelt....