Ik ben er vandoor. Heb net mijn Sint gedicht af en ga nu het eerste deel van mijn surprise maken. Straks TVOH en ben erg benieuwd wie er vanavond naar huis moet. Fijne avond nog en tot morgen.
Ik weet het niet, maar toen ik haar vanmorgen van de psz haalde, had ze 40.0 koorts.. En ze hadden niks door op psz, anders hadden ze me wel gebeld...
pfff nou hier is justin erg bezig met de verbouwing. op het kdv was hij erg aanhankelijk en pieperig en heeft dus de hele dag met speen en pop rondgelopen (waar ik dus absoluut geen voorstander van ben, maar het wel snap, zijn nog meer kindjes natuurlijk). ook snachts is hij er erg mee bezig, praat in zijn slaap (nieuwe maken!) en huilen en lachen in slaap. Heel erg onrustig en dus al 2 nachten op 2.30 uur wakker. maar ook bij ons slaapt hij erg onrustig. En OOK al 2 ochtenden om 5.30-6.00 uur wakker ben kapot....
Hier is het nog steeds lekker stil Misschien snapt Esmée ook eindelijk dat ik me aan mijn 'beloftes' houd. Als ik 1x naar boven ben geweest als ze al in bed ligt, dan waarschuw ik haar dat als ik nog 1x weer moet komen, dat ze dan in de hoek moet. Dat heb ik nu een paar avonden gedaan en dan slaapt ze wel tenminste. Nu ben ik 1x boven geweest en heb haar gewaarschuwd en daarna riep ze me weer.. Dus ik naar boven geroepen dat als ze niet stil is, ze in de hoek moest, en prompt was madam stil!
Liesje: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lorenzo!!!! En wat super dat je toch niet ingeleid hoefde te worden! Geniet maar lekker van je gezinnetje
Zo, ik ben ook gelijk weer weg. Mannetje is gelukkig weer thuis, maar ik ben echt zo moe. Dus alleen nog even op de bank met een kopje thee en dan lekker op tijd naar bed.Hopelijk heb ik morgen weer wat meer energie!
Lies, dat noemen ze nou een turbo bevalling! GEWELDIG geniet maar lkkr. Kwebbels, je hebt je handen maar vol met prinses Indi Ik hoop dat je je GSM snel vind. KK en Senn, veel plezier vanavond.... Ling, arme Justin hoe staat het eigenlijk verder met de verbouwing. Wij zitten ook TVOH te kijken maar persoonlijk mag die Jennifer weg hoor...pfff wat een zeik stem heeft dat kind dat vind ik al vanaf dag 1. Vorige week kon ik amper verstaan wat ze zong.
Vooralsnog: helaas De kleine man doet het naar omstandigheden goed.....ligt aan de CPAP (extra beademingsondersteuning) en laat zien dat hij echt wil vechten! Goed dus! Alleen met mams gaat het niet goed! Heeft hoge koorts (zelfs tot 41 graden), veel bloed verloren en heeft het echt benauwd! Longfoto's zijn gemaakt en scan maar hierop is niks te zien qua longen! Is opgenomen op de Intensieve Care en ligt aan de zuurstof en is echt flink ziek! Vannacht zoiezo op de intensieve Care en morgen weer verder kijken! Ontzettend spannend dus! Pfffff................
Liesje, Liesjeman en Rihanna: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Lorenzo!!!!